LCD/plazma 37

Data: 2010-03-02 22:10:02
Autor:
LCD/plazma 37

Polecicie jaki=B6 LCD 37", kt=F3ry b=EAdzie spe=B3nia=B3 w/w wymagania, a=
 b=EAdzie lepszy
od G10E?

Nie szukaj LCD do SD. Najlepsze skalowanie SD zapewni Tobi model nie G 10 , a
S 10 Panasonica w przypadku modeli Full HD. Lepiej w SD zagra seria X
Panasonica, ale jest tylko HD Ready. W przypadku LCD oglądam w  warunkach
domowych różne modele podpięte pod n, Cyfrę, Polsat Cyfrowy - tego się nie da
ustawic i z przyjemnością oglądac. Plazma  podpięta pod zwykła analogową
kablówkę daje subiektywnie o niebo lepszy, naturalny obraz
 LCD - Jak najbardziej ale jako monitor do komputera i do przeglądania zdjęc. --

Data: 2010-03-03 02:08:09
Autor: Moltisanti
LCD/plazma 37

Użytkownik <jacc_ek.WYTNIJ@gazeta.pl>:

LCD - Jak najbardziej ale jako monitor do komputera i do przeglądania zdjęc.

Bezedury, chyba ze mowa o Funai z Tesco, szkoda powielac te
niekonczace wojenki, ale dobry sygnal SD na dobrym lcd, to jakosc
niemalze dvd, pod wieloma wzgledami dla wielu  (oczywiscie kwestia
indywidualnych upodoban) lepsza jakosc jak na pdp.
Bardzo slaby sygnal sd owszem lepszy na pdc i radzi sobie z nim lepiej,
ale lepszej jakosci sygnal chociazby z takiego tunerka aster, to juz bdb jakosc na
sporej wiekszosci kanalow.

M.

Data: 2010-03-06 19:49:18
Autor: nom
LCD/plazma 37

Użytkownik "Moltisanti" <pff@pff.ko> napisał w wiadomości news:hmkcpt$jsa$1inews.gazeta.pl...
Bezedury, chyba ze mowa o Funai z Tesco, szkoda powielac te
niekonczace wojenki, ale dobry sygnal SD na dobrym lcd,

Sam mam plazmę Panasonica i antenę naziemną (sygnał analogowy) i obraz bardzo dobry.
U kumpla na Sharpie 37" FullHD i kablówce analogowej bawiłem się ustawieniami obrazu i nie udało mi się ustawić TV, żeby odbierał tak ładnie jak u mnie (oczywiście piszę tutaj o subiektywnych odczuciach).
Film Xvid (rozdzielczość SD) z komputera w rozdzielczości 1920x1080 wyglądał dużo lepiej, ale i tak gorzej niż u mnie ten sam film puszczony z DVD Cyberhome 462 po RGB. Oczywiście tak jak pisałem to subiektywne odczucie, bo te dwa TV nie stały obok siebie. :-)

Data: 2010-03-08 18:10:35
Autor: radekp@konto.pl
LCD/plazma 37
Tue, 2 Mar 2010 22:10:02 +0000 (UTC), w <hmk2bq$lcr$1@inews.gazeta.pl>, " "
<jacc_ek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(-a):

Nie szukaj LCD do SD. Najlepsze skalowanie SD zapewni Tobi model nie G 10 , a
S 10 Panasonica w przypadku modeli Full HD.

Jestem już po oglądaniu i raczej jestem zdecydowany na plazmę Panasonica, z tym
że widzę teraz w ofertach model S11E -- wie ktoś czym on różni się od S10E?
G10 jest zbyt droga i raczej mi niepotrzebna.

Obejrzałem również Samsungi LE37B650-651 (również serię 5). I obraz wydawał mi
się mocno przekolorowany (zapewne oczojebne ustawienia sklepowe) -- w innych
LCD był bardziej miękki. Za to potwierdzam przyzwoitą czerń i ogólnie niezły
obraz.

LCD/plazma 37