LCD/plazma 37" (ew. 42)

Data: 2010-02-24 15:30:41
Autor: radekp@konto.pl
LCD/plazma 37" (ew. 42)
Jaki polecacie TV FullHD 37"?

Priorytety, jakie wybrałem, są takie:
- bardzo dobre (lub doskonałe) skalowanie SD
- 1920x1080 (będą oglądane zdjęcia)
- port SD lub USB
- cena do ok. 3000zł
- dobre kąty

Po wstępnym rozpoznaniu netowym wybrałem jako nowy TV
Panasonica TX-P42G10E. Minusy, które mnie niepokoją, to: pdoobno gorsze
skalowanie SD niż modeli HDReady (serii S10), no i jest to 42", a zdecydowanie
wolałbym 37". Ale tutaj ogólnie jest ból, bo plazmy FHD zaczynają się od 42"
(wg ceneo).

Polecicie jakiś LCD 37", który będzie spełniał w/w wymagania, a będzie lepszy
od G10E?

Data: 2010-02-24 18:04:27
Autor: Adoks
LCD/plazma 37" (ew. 42)

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:h0dao5pbdc2lufplq0eap7va4kvhjt0b254ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Mogę polecić Samsung LCD LE37B650, FullHD, 2xUSB, wbudowany tuner DVB-T MPEG4
czyli standard przyjęty w polsce, doskonała czerń...zresztą zerknij na stronę producent.

--
Adoks

Data: 2010-02-24 19:00:58
Autor: radekp@konto.pl
LCD/plazma 37" (ew. 42)
Wed, 24 Feb 2010 18:04:27 +0100, w <hm3m71$evi$1@inews.gazeta.pl>, "Adoks"
<user@virtual.com> napisał(-a):

> [...]

czyli standard przyjęty w polsce, doskonała czerń...zresztą zerknij na stronę producent.

Czytasz w moich myślach -- ten Samsung jest 2. na mojej liście.
Porównywałeś go może bezpośrednia do tego Pan? Panasonic też ma tuner MPEG4
(zapomniałem o tym napisać -- to też konieczność).
Wątpię, czy gdzieś spotkam i będę mógł podłączyć oba TV obok siebie.

Data: 2010-02-24 19:13:15
Autor: Radosław Saniewski
LCD/plazma 37" (ew. 42)
W dniu 2010-02-24 19:00, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Poczekaj parę dni i przyjrzyj się G20.

--
pzdr,
Radziel

Data: 2010-02-26 14:28:43
Autor: radekp@konto.pl
LCD/plazma 37" (ew. 42)
Wed, 24 Feb 2010 19:13:15 +0100, w <hm3q5o$rrc$1@inews.gazeta.pl>, Radosław
Saniewski <saniewski@rsi.com.pl> napisał(-a):

> [...]

> (zapomniałem o tym napisać -- to też konieczność).
> Wątpię, czy gdzieś spotkam i będę mógł podłączyć oba TV obok siebie.

Z tego co widzę po necie, to G20 będzie zaczynać się od 50", dobrze patrzę?

Data: 2010-03-19 15:33:21
Autor: radekp@konto.pl
LCD/plazma 37" (ew. 42)
> [...]

> (zapomniałem o tym napisać -- to też konieczność).
> Wątpię, czy gdzieś spotkam i będę mógł podłączyć oba TV obok siebie.

Wybór dokonany. Dzisiaj przyjechał G20 :). Wieczorem będzie przyglądanie się.

Data: 2010-02-24 19:22:10
Autor: Adoks
LCD/plazma 37" (ew. 42)

<user@virtual.com> napisał(-a):

> [...]

(zapomniałem o tym napisać -- to też konieczność).
Wątpię, czy gdzieś spotkam i będę mógł podłączyć oba TV obok siebie.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
oprócz param. tech warunkiem u mnie była przekątna (większy się nie mieścił) więc
z 37"-ek Samsung był bez konkurencyjny, jeśli chodzi o parametry do ceny, mam go
od listopada i utwierdziłem się w przekonaniu że był to b.dobry wybór :)

Data: 2010-02-25 11:22:10
Autor: ApanasBudriszko
LCD/plazma 37" (ew. 42)
<user@virtual.com>  napisał(-a):

[...]

Od 3 tygodni bawię się samsungiem LE40B551 - zalety podobne do polecanego wyżej. to seria 5 tamten seria 6, osobiście nie dopłacałbym do tych 100 Hz z wyzszej linii. Potwierdzam natomiast rewelacyjne jak dla mnie skalowanie SD - o dziwo nawet "paskudne: divxy potrafi wyswietlic dobrze, bardzo dobre kąty i jak na LCD świetna czerń (ukryty bonus odtwarzanie z USB filmów, w tym 1080p, seria wyższa ma to uruchomione oficjalnie)

Data: 2010-02-25 11:36:40
Autor: simon
LCD/plazma 37" (ew. 42)

[...]

Potwierdzam wymienione zalety Samsungów serii 5 i 6.
Testowałem modele 530 od 32 do 40 cali.
Bardzo duża powtarzalność parametrów kolejnych egzemplarzy (w sumie 4 szt. z różnych okresów)
Dodatkowo telewizory te wyśmienicie sprawdzają się jako monitory podłączane przez VGA jak i HDMI (DVI). Modele od 37 niestety wymagają większej odległości od oczu (bo głowa za bardzo lata :).
Natomiast taki 32 to rasowy model na biurko - spróbujcie kupić dedykowany monitor wielkości 24 cale w podobnej cenie o takiej jakości.

Simon

Data: 2010-02-25 14:29:42
Autor: Moltisanti
LCD/plazma 37" (ew. 42)

Użytkownik "simon" :

Natomiast taki 32 to rasowy model na biurko

Przerost formy nad trescia. 27" to jest absolutny max na biurko.

M.

Data: 2010-02-25 20:02:34
Autor: Simon
LCD/plazma 37" (ew. 42)

Natomiast taki 32 to rasowy model na biurko

Przerost formy nad trescia. 27" to jest absolutny max na biurko.
Witam
Oczywiście każdy będzie miał własne zdanie na ten temat.
Mnie 32 cale pasują bezbłędnie na biurku i każdy kto do niego zasiadał był zachwycony jakością pracy.
--
Poxdro
Simon

Data: 2010-02-26 10:28:27
Autor: Moltisanti
LCD/plazma 37" (ew. 42)

UĹźytkownik "Simon":

[...]

Ktos to zasiadzie na kilka minut, pewnie bedzie zachwycony,
ale pracowac na tym?
Pytanie do jakich zastosowan, jezeli to ma byc przegladanie
internetu przez 5-6h to swiecaca 32-calowa lampa
w oczy nie jest szczytem komfortu, szczegolnie ze tlo
w wiekszosci jest biale.

M.

Data: 2010-02-26 11:11:16
Autor: ApanasBudriszko
LCD/plazma 37" (ew. 42)
W dniu 2010-02-26 10:28, Moltisanti pisze:

[...]

Kolega pisał o pracy, jesli dla ciebie praca polega wyłącznie na przeglądaniu netu to się rzeczywiscie nie nadaje ale

- praca przy edycji kilku dokumentów z rozwinietymi paletami, narzędziami etc już jest całkiem fajna na dużym pulpicie

Data: 2010-02-26 11:40:50
Autor: Moltisanti
LCD/plazma 37" (ew. 42)

UĹźytkownik "ApanasBudriszko" :

Kolega pisał o pracy, jesli dla ciebie praca polega wyłącznie na przeglądaniu netu to się rzeczywiscie nie nadaje ale

Dla mnie praca w tym wypadku to jest korzystanie w domu z monitora.
Trudno zebym zgadywal gdzie uzytkuje monitor i czy potrzebuje
50" do kontroli lotow, czy 15" do koszarow.
Jezeli pisal o pracy w sensie konkretnych zastosowan to o czym w ogole
mowa? W takich sytuacjach to 17" moze byc za duza, albo 40"
za mala.

Jezeli uzytkujemy w domu, czyli "pracujemy" na nim w sensie korzystamy
z netu, zdjecia, i mase innych standartowych czynnosci, to jak napisalem
27" jest max na dluzsza mete i w zupelnosci wystarcza, z prostej
przyczyny, biel ktora jest obecna w wiekszosci aplikacji bedzie meczaca.

- praca przy edycji kilku dokumentów z rozwinietymi paletami, narzędziami etc już jest całkiem fajna na dużym pulpicie

Fajna dla kogos kto pracuje w tym konkretnym przedziale, dla
kogos kto pisze duzo maili, przeglada strony i generalnie korzysta
jak przecietny uzytkownik, praca taka przy dluzszym posiedzeniu moze byc
upierdliwa, co nie znaczy ze nie efektowna i nie robiaca wrazenia.

M.

Data: 2010-02-24 20:43:10
Autor: Quent
LCD/plazma 37" (ew. 42)
Po wstępnym rozpoznaniu netowym wybrałem jako nowy TV
Panasonica TX-P42G10E. Minusy, które mnie niepokoją, to: pdoobno gorsze
skalowanie SD niż modeli HDReady (serii S10),

Nie zauważyłem żeby było gorzej. Powiedziałbym nawet, że jest lepiej - źródło sygnału Nka

Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2010-03-02 22:10:02
Autor:
LCD/plazma 37

Polecicie jaki=B6 LCD 37", kt=F3ry b=EAdzie spe=B3nia=B3 w/w wymagania, a=
 b=EAdzie lepszy
od G10E?

Nie szukaj LCD do SD. Najlepsze skalowanie SD zapewni Tobi model nie G 10 , a
S 10 Panasonica w przypadku modeli Full HD. Lepiej w SD zagra seria X
Panasonica, ale jest tylko HD Ready. W przypadku LCD oglądam w  warunkach
domowych różne modele podpięte pod n, Cyfrę, Polsat Cyfrowy - tego się nie da
ustawic i z przyjemnością oglądac. Plazma  podpięta pod zwykła analogową
kablówkę daje subiektywnie o niebo lepszy, naturalny obraz
 LCD - Jak najbardziej ale jako monitor do komputera i do przeglądania zdjęc. --

Data: 2010-03-03 02:08:09
Autor: Moltisanti
LCD/plazma 37

Użytkownik <jacc_ek.WYTNIJ@gazeta.pl>:

LCD - Jak najbardziej ale jako monitor do komputera i do przeglądania zdjęc.

Bezedury, chyba ze mowa o Funai z Tesco, szkoda powielac te
niekonczace wojenki, ale dobry sygnal SD na dobrym lcd, to jakosc
niemalze dvd, pod wieloma wzgledami dla wielu  (oczywiscie kwestia
indywidualnych upodoban) lepsza jakosc jak na pdp.
Bardzo slaby sygnal sd owszem lepszy na pdc i radzi sobie z nim lepiej,
ale lepszej jakosci sygnal chociazby z takiego tunerka aster, to juz bdb jakosc na
sporej wiekszosci kanalow.

M.

Data: 2010-03-06 19:49:18
Autor: nom
LCD/plazma 37

Użytkownik "Moltisanti" <pff@pff.ko> napisał w wiadomości news:hmkcpt$jsa$1inews.gazeta.pl...
Bezedury, chyba ze mowa o Funai z Tesco, szkoda powielac te
niekonczace wojenki, ale dobry sygnal SD na dobrym lcd,

Sam mam plazmę Panasonica i antenę naziemną (sygnał analogowy) i obraz bardzo dobry.
U kumpla na Sharpie 37" FullHD i kablówce analogowej bawiłem się ustawieniami obrazu i nie udało mi się ustawić TV, żeby odbierał tak ładnie jak u mnie (oczywiście piszę tutaj o subiektywnych odczuciach).
Film Xvid (rozdzielczość SD) z komputera w rozdzielczości 1920x1080 wyglądał dużo lepiej, ale i tak gorzej niż u mnie ten sam film puszczony z DVD Cyberhome 462 po RGB. Oczywiście tak jak pisałem to subiektywne odczucie, bo te dwa TV nie stały obok siebie. :-)

Data: 2010-03-08 18:10:35
Autor: radekp@konto.pl
LCD/plazma 37
Tue, 2 Mar 2010 22:10:02 +0000 (UTC), w <hmk2bq$lcr$1@inews.gazeta.pl>, " "
<jacc_ek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(-a):

Nie szukaj LCD do SD. Najlepsze skalowanie SD zapewni Tobi model nie G 10 , a
S 10 Panasonica w przypadku modeli Full HD.

Jestem już po oglądaniu i raczej jestem zdecydowany na plazmę Panasonica, z tym
że widzę teraz w ofertach model S11E -- wie ktoś czym on różni się od S10E?
G10 jest zbyt droga i raczej mi niepotrzebna.

Obejrzałem również Samsungi LE37B650-651 (również serię 5). I obraz wydawał mi
się mocno przekolorowany (zapewne oczojebne ustawienia sklepowe) -- w innych
LCD był bardziej miękki. Za to potwierdzam przyzwoitą czerń i ogólnie niezły
obraz.

LCD/plazma 37" (ew. 42)