LCD w palmtopie.

Data: 2011-03-15 06:13:09
Autor: Jacek
LCD w palmtopie.
Witajcie.

Posiadam iPAQ 114, w ktorym problemem bylo wyswietlanie. Polegalo ono na
tym, ze co druga linia (mniej wiecej) byla znieksztalcona.
Zamowilem nowy panel, wymienilem i efekt teraz jest taki, ze wszystkie
linie sa, ale obraz miga - migaja na przemiann kolejne linie.
Objaw podobny jak sie nagrywa obraz z TV, gdzie widac, jak pasy przesuwaja
sie z gory w dol, z tym ze w tym przypadku wyglada to jak falowanie
kolejnych linii.
Czyzby niepotrzebnie wymienilem matryce, czy tez trafila mi sie uszkodzona?

Chetnie podam wiecej szczegolow.

Pozdrawiam.

Data: 2011-03-15 09:16:41
Autor: BQB
LCD w palmtopie.

Chętnie bym pomógł, ale to raczej temat na inną grupę - pl.misc.elektronika, ustawiłem tam przekierowanie. Możesz też zapytać na www.elektroda.pl

Data: 2011-03-15 16:24:44
Autor: Jacek
LCD w palmtopie.
Dnia Tue, 15 Mar 2011 06:13:09 +0100, Jacek napisał(a):

[...]

Tak wyglada na starym LCD:

http://www.youtube.com/watch?v=y56B5feqql4

Tak po wymianie na nowy LCD:

http://www.youtube.com/watch?v=mOr63KN8L4A

Padla grafika?

Data: 2011-03-15 22:12:34
Autor: Nex@pl
LCD w palmtopie.
W dniu 2011-03-15 16:24, Jacek pisze:

A może brak masy?
Albo jakby ekranowanie szwankowało. Taśma, która idzie do lcd, sprawdź jak jest zabezepiczona, ew. nalep kawałek taśmy izolacyjnej, żeby nie stykała się z metalem. Nie wiem co mogę Ci więcej poradzić, zerknąłbym na połączenie, może zimne luty?

LCD w palmtopie.