LCzarnecki...

Data: 2020-07-20 10:48:32
Autor: J.F.
LCzarnecki...
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f14d43d$2$31099$65785112@news.neostrada.pl...
Zmowa milczenia czy co?! Może oślepłem zupełnie?...
https://businessinsider.com.pl/gielda/wiadomosci/knf-odmowil-zatwierdzenia-planu-naprawczego-idea-banku/0nr4k06

Wakacje :-)
Poza tym widzisz  - piatek godz 20:53.
Ciekawe, czy KNF o tym informowal wczesniej :-)

A pisalem - poczekaja do wyborow :-)

  obecnie współczynniki kapitałowe emitenta kształtują się
   istotnie poniżej minimalnych poziomów regulacyjnych,
   a zaprezentowane przez emitenta w planie naprawy
   założenia i sposoby w zakresie osiągnięcia wymaganego
   poziomu współczynników kapitałowych nie zostały w ocenie
   organu nadzoru w wystarczający sposób uprawdopodobnione przez emitenta

Co by nie mowic - kapital maja duzo za maly, plan naprawczy - od lat sie staraja.
Obecna sytuacja ... kto wie - maja dostep do taniego pieniadza, wiec sie ciut odbuduja, czy kredyty sa zagrozone.

Tak czy inaczej - na upadlosci banku obecnie chyba nikomu nie zalezy, ale sciezka z przymusowa restrukturyzacją jest przetrenowana.

LCz tez ma napietą sytuacje - bo chetnego  inwestora bedzie trudno znalezc.
Z drugiej strony - nie wiadomo, czy nie czekaja az troche wplaci ... i wtedy mu zabiorą :-)

To moze jeszcze troche potrwac - Czarnecki ich szachuje mozliwoscia upadlosci banku, ale z drugiej strony - to atak uprzedzajacy w postaci restrukturyzacji bedzie najlepszy.
Ktos sledzi KRS - jest juz zalozony jakis bank NOWY2 ?

Idea ma jeszcze 30mln obligacji konczacych sie w sierpniu - kwota jest niby drobiazgiem, ale jesli byly wlaczone do kapitalow wlasnych, to kolejny cios.
A nowych raczej nikt nie kupi.

Jeszcze jedna mozliwosc jest - ze getin sie troche dorobi, albo inwestora znajdzie, i sfuzjuja.

-=-
[...]
Ale to juz nie na temat, chyba, ze chcesz pozyczke zaciagnac :-)

Wracając do LCZ... Paribas czy Millennium? -- wolę Millennium...

W sensie - konto biezace czy oszczednosci ?

Milleniu tez jakos dziwnie tani na gieldzie ... ma klopoty ?
Podobnie Alior, Santander tez jakos dziwnie ... a tu sporo kredytow moze byc nie splacanych ...

J.

Data: 2020-07-21 00:47:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
LCzarnecki...

"J.F." 5f155a61$0$17351$65785112@news.neostrada.pl

A pisalem - poczekaja do wyborow :-)

Więc zaczekali. ;)

Obecna sytuacja ... kto wie - maja dostep do taniego
pieniadza, wiec sie ciut odbuduja, czy kredyty sa zagrozone.

Inne banki nie mają?

Tak czy inaczej - na upadlosci banku obecnie chyba nikomu nie zalezy,

Na przejęciu jak najtańszym kosztem -- chyba zależy wielu...

Z drugiej strony - nie wiadomo, czy nie czekaja az troche
wplaci ... i wtedy mu zabiorą :-)

Nie wiem. Czy on już trochę ;) nie wpłacał wcześniej?

To moze jeszcze troche potrwac - Czarnecki ich
szachuje mozliwoscia upadlosci banku,

Jaki to szach?

[...]

Jeśli qpi -- na jakich warunkach? ;)
Ty chyba już coś ;) tak ;) niedawno qpiłeś. ;)

Jeszcze jedna mozliwosc jest - ze getin sie troche dorobi,

Na czym?

albo inwestora znajdzie, i sfuzjuja.

-=-
[...]
Ale to juz nie na temat, chyba, ze chcesz pozyczke zaciagnac :-)

Przemyślę... ;) Oczęta świecą, ale jest im strasznie gorąco!!!
Ani chybi -- potrzebują chłodzenia!!! Postawiłem na nich po
jednym radiatorze 40x40x11, ale to za mało...
Zwłaszcza w taki dzień gorący, jak dzisiejszy...

Matce dałem też lampę na kiju...
Czekam na ściemniacze z pilotami...
[matka już zmienia zeznania... już mówi, że >>ma widno jak
w niebie<<, nie zaś, że >>chyba ma widniej niż w niebie<<...
ani chybi za jakiś czas zauważy, że >>ma ciemno<<... ale
do tej pory być może zdążę dać jej znów coś jaśniejącego...]

Eksperymentuję z modułami LEDkowymi...

Z dwóch uszkodzonych bulb zmontowałem jedną sprawną...
Jedną bulbę zupełnie odarłem ze skóry...
[jak Apollo Marsjasza?]
Kilka bulb rozebrałem, ale nie były nieletnie -- były ciepluteńkie!!!

-=-

Dekiel z poczynionego naprędce rysunku ma mieć 35.5 mm -- maks to
35.75 mm... Więcej nie zmieszczę... Pomiędzy deklem i radiatorem
jest jeszcze kołnierz ochrmowanej blachy stalowej... [nie wiem, co
z oułomnioną...] Blachę stalową mogę wywalić w ogóle i dać radiator
większej średnicy, ale wówczas aluminium będzie ocierało o stal...
Szukałem nowych oczek, które bym mógł przyspos_obić...

Dekle i radiatory ze szkiców potrzebne mi tam, gdzie do tej pory świecą
(przez 20 lat -- sic!) halogenowe żarówki mocy 20W... Tu problem, bo
myślałem, że żarówki mają 40W, więc chciałem mieć w tych oczkach LEDeki
10W... Dogłębne ;) oględziny oczek wskazały, iż łykają do 35W, więc
obrzuciłem okiem (swoim własnym, nie tym, które świeci) żarówkę... 20W,
nie 40W... Tedy ;) 10W LEDek będzie dawało bardzo dużo światła...

Szukam rur poliwęgla_nowych...

-=-

Problemy:
 - zasilanie (to już drobiazg, nad którym panuję)
 - odprowadzanie ciepła (głównie szmal na radia_tory)
 - ochrona przeciwporażeniowa (wbrew pozorom
   to problem, bo obudowy:
      - nie mogą być metalowe,
         ale
      - muszą przepuszczać ciepło
      - nie mogą zezwalać na dotykanie rękami tego i owego,
         ale
      - muszą przepuszczać spore ilości powietrza...)

Stawiam na:
 - gotowe rozwiązania na 230V (jak opisywane wcześniej
           oprawczynie i oczęta w qchni matki)
 - tasiemki 12V sporej mocy (50W) sterowane
            (włączane i ściemniane) pilotem
 - rękodzieła oparte o taniuteńkie moduły
   (106 groszy za 10W/300mA; 253 grosze
   za 10W/230V; 553 grosze za 50W/230V)

Potrzebne mi:
 - radia_tory
 - doświadczenia z radia_torami
 - poli_węgla_nowe [niby mogłyby być i stare] rury
   i inne obudowy przeźro_czyste
 - spore zasoby czasu...

Na razie nie zamierzam zaciągać kredytu u LCzarneckiego...

Chętnie przelałbym do Getin szmal z darmowego debetu dawanego
przez Millennium... Ale czy w tej sytuacji taki manewr jest bezpieczny?...

-=-

Wracając do LCZ... Paribas czy Millennium? -- wolę Millennium...

W sensie - konto biezace czy oszczednosci ?

Który z tych banków czyści sztućce? ;)
Może qpi nowe? Może firmy Altom?...
[gołymi rękami jeść banków LCzarneckiego chyba nie będą...]
    https://www.porcelana24.pl/komplet-sztuccow-69-cz-na-12-osob-altom-design-future-walizka-07-fut-k69.html
[w czasie pandemii trzeba umieć zachować się przy stole -- ręce muszą być czyste...]

Milleniu tez jakos dziwnie tani na gieldzie ... ma klopoty ?

Podobnie Alior, Santander tez jakos dziwnie ...
a tu sporo kredytow moze byc nie splacanych ...

Więc który bank stoi stabilnie?
Czy Millennium już strawił w całości EuroBank?
Paribas chyba jeszcze do końca nie wchłonął tego,
co niedawno połknął... Nie ma już Sygmy -- a szkoda!!!
Polbank (zwany późnej Półbankiem) to polska nazwa
polskiej części greckiego Eurobanku?...

-=-

Gdzie ulokować szmal z Millennium na 7 ;) dni?

-=-

Chyba Junija ogranicza swe datki okołopandemiczne... ;)

-=-

Fujitsu-Siemens dobrze radzi sobie po nasmarowaniu...
Za jakiś czas będę żałował przedłużania żywota F-S?
Zabraknie nowych laptopów z napędami optycznymi, które
można zastąpić adapterami z HDD?...

Za kilka tygodni minie 12 lat od qpna F-S...

F-S jest stale [nieseksulanie] wykorzystywany...
 - dwa HDD dają czadu! (jednym z nich jest HTS
   qpiony jako używka; drugim jest Toshiba
   qpiona 11 lat temu w Auchan w plastyku USB2)
   [wiem -- w plastyku czy w Auchan?...]
 - 4 GiB RAMki to mało, ale można wytrzy_mać
   (grafika AtiRadeon ma swoją RAMkę)
 - zasilanie AC jest wreszcie stabilne
 - brak akumulatora, ale Acer ma akumulator
   o wątpliwej przydatności, bo ów Acer potrafi
   znienacka zgasnąć, gdy jest tylko na akumulatorze
 - temperatura CPU F-S (C2D T7300@2GHz) jest daleka
   od krytycznej (gorzej z chipsetem)
 - 64W10 i 32WXP

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-07-21 10:26:22
Autor: J.F.
LCzarnecki...
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f161f1f$0$526$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Maja, ale to bez znaczenia - kredyty maja na x%, a NBP pozyczaja pieniadze na y% ... albo i od ludzi .

Tak czy inaczej - na upadlosci banku obecnie chyba nikomu nie zalezy,
Na przejęciu jak najtańszym kosztem -- chyba zależy wielu...

Szczegolnie, ze banki maja nadmiar pieniadza, a tu jest ladny portfel kredytow, a reszta ... moze sp* :-)
Gorzej, jak ten portfel wcale nie taki ladny.

Z drugiej strony - nie wiadomo, czy nie czekaja az troche
wplaci ... i wtedy mu zabiorą :-)

Nie wiem. Czy on już trochę ;) nie wpłacał wcześniej?

Wplacal, ale moze juz nie ma pieniedzy, albo ... woli nie ryzykowac :-)

To moze jeszcze troche potrwac - Czarnecki ich
szachuje mozliwoscia upadlosci banku,

Jaki to szach?

BFG sie wyczysci.

Idea ma jeszcze 30mln obligacji konczacych sie
w sierpniu - kwota jest niby drobiazgiem, ale
jesli byly wlaczone do kapitalow wlasnych, to
kolejny cios. A nowych raczej nikt nie kupi.

Jeśli qpi -- na jakich warunkach? ;)

Nieoplacalnych :-)

Jeszcze jedna mozliwosc jest - ze getin sie troche dorobi,
Na czym?

Na tym okresie taniego pieniadza.

Chętnie przelałbym do Getin szmal z darmowego debetu dawanego
przez Millennium... Ale czy w tej sytuacji taki manewr jest bezpieczny?...

Tak - BFG czuwa.

J.

Data: 2020-07-22 00:00:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
LCzarnecki...

"J.F." 5f16a6af$0$17351$65785112@news.neostrada.pl

BFG sie wyczysci.

Chętnie przelałbym do Getin szmal z darmowego debetu
dawanego przez Millennium... Ale czy w tej sytuacji
taki manewr jest bezpieczny?...

Tak - BFG czuwa.

Zanim wypłaci -- minie 7 dni w Millennium...
Skąd wezmę szmal na termi_nową spłatę?

--