LED Dzienne

Data: 2015-10-22 09:31:18
Autor: Zenek Kapelinder
LED Dzienne
Te światła nie są do święcenia, potrzebne są jak kurwie majtki. One maja idioryczny przepis spełnić. Ojszczac świecenie i brać najtańsze co maja dopuszczenie do uzywania. Ja bym je jeszcze przez dobrany opornik zasilił żeby gorzej świeciły, na dłużej wystarcza. Załóż sciemniacz do świateł mijania i tez będzie dobrze.

Data: 2015-10-22 19:00:43
Autor: Budzik
LED Dzienne
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

To Twoje zdanie na temat ledów w ogole.
Ale ja nie o to pytałem.

A ktos w temacie odpowie?

Data: 2015-10-22 19:26:50
Autor: re
LED Dzienne

[...]

-- -
Ogłaszam wszem i owcem, że ... dzisiaj drugi samochód widziałem co mu migały te LEDy

Data: 2015-10-22 19:00:43
Autor: Budzik
LED Dzienne
Użytkownik re re@re.invalid ...

Ogłaszam wszem i owcem, że ... dzisiaj drugi samochód widziałem co mu
migały te LED

ktore ledy?
I co to ma wspolnego z moim pytaniem?

LED Dzienne