LED TV SAMSUNGA czy Plazma Panasonica?

Data: 2009-06-21 20:18:32
Autor: Verox
LED TV SAMSUNGA czy Plazma Panasonica?
On Fri, 19 Jun 2009 22:54:56 +0200, Zbyszek napisał:
Witam klubowiczów.
Przymierzam sie do kupna TV (46 cali) i zestawu kina domowego. Trochę poczytałem o LCD i plazmach. Mam wrażenie, że plazma FullHD jest lepsza niż LCD i Panasonic chyba przoduje w tej stawce. Ale  LED TV Samsunga to jakaś nowość i może warta uwagi. jest energooszczedny :) i ma troche bajerów... żona nie lubi kabli... jeszcze gdyby dało się to sterować jednym pilotem...? Co o tym sądzicie? co polecacie?

Ja kupiłem Samsunga i jestem bardzo zadowolony, obraz piękny, czarne jest
czarne a białe jest białe ;-))) Z jednym małym wyjątkiem, dźwięk z głośników TV jest BEZNADZIEJNY, płaski
pierdzący i wogóle. Pozdrawiam,

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

Data: 2009-06-22 07:33:05
Autor: pawell32
Verox pisze:
[...]

dobrze, że na odwrót jak u prezesa :-)
jak możesz to wpuść ze dwie fotki,

Z jednym małym wyjątkiem, dźwięk z głośników TV jest BEZNADZIEJNY, płaski
pierdzący i wogóle.

dźwięku nie mieli dobrego, zauważyłem że pakują tam takie małe głośniczki i trzeba posiłkować się kinem lub innym sprzętem

Pozdrawiam,

--
pozdrawiam. pawell32
Debia Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-06-22 06:48:00
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 22 Jun 2009 07:33:05 +0200, pawell32 napisał(a):
Verox pisze:
[...]

Może Verox nie widział na tym "led" obrazu SD - to co widziałem to była
największa porażka w historii telewizorów, Rubin by dał lepszy obraz...

jak możesz to wpuść ze dwie fotki,

A co Ci powiedzą fotki? Zdjęcia mogą najwyżej pokazać wady które się chce
komuś pokazać - natomiast bez większego problemu można zrobić zdjęcie niemal
dowolnego tv tak, żeby wyglądał rewelacyjnie...
Przejdź się do marketu i zobacz - dowiesz się więcej niż po obejrzeniu
choćby tysiąca fotek.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-06-22 09:07:17
Autor: Ghost

Verox pisze:
[...]

Demencja Panie, demencja...

Data: 2009-06-22 09:16:47
Autor: pawell32
Jacek Osiecki pisze:

[...]

widzisz, nie mam zamiaru wzniecać show.
duzo pisało się ostatnio na ten temat.
nie mam czasu chodzić po sklepach, jeżeli ktoś go nabył
może coś na jego napisać.
a fotki mogą byc całkiem naturalne.

Data: 2009-06-22 10:43:44
Autor: Marek Dyjor
Verox pisze:
[...]

ale SD zawsze jest koszmarne na LCDekach :)

Data: 2009-06-22 10:25:17
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 22 Jun 2009 10:43:44 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
Jacek Osiecki wrote:
Może Verox nie widział na tym "led" obrazu SD - to co widziałem to
była największa porażka w historii telewizorów, Rubin by dał lepszy
obraz...
ale SD zawsze jest koszmarne na LCDekach :)

Wiem, ale to co zobaczyłem na tym "LED"tv na pięknym postumencie po prostu
zwaliło mnie z nóg. Tak koszmarnego obrazu jeszcze nie widziałem - tak jakby
ktoś puścił na telewizorze materiał nagrany na telefonie komórkowym :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-06-22 12:38:17
Autor: Ghost

Jacek Osiecki wrote:
[...]

Zapewne tak bylo, a Ty sie od razu musiales przewracac w sklepie.

Data: 2009-06-22 14:52:53
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 22 Jun 2009 12:38:17 +0200, Ghost napisał(a):
[...]

Jakoś obok ten sam sygnał wyglądał normalnie - na plazmie prawidłowo, na LCD
tak sobie... :) To było jakieś tam MTV/VIVA.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-06-22 18:56:57
Autor: Ghost

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnh3v6m5.g5i.joshuatau.ceti.pl...
[...]

Czlowieku, obraz z plazmy byl filnowany na komorce i szedl z komorki na LCD. Nastepnym razem nie kladz sie tak predko na podloge.

Data: 2009-06-22 12:23:28
Autor: pawell32
Verox pisze:
[...]

no co ty?
ja nie narzekam, z resztą ile tych hd jest?
są lepsze i gorsze, programów itv czy patio nie oglądam,
ale są kanały sd o dobrej jakości.