LED a oczka

Data: 2015-01-24 10:23:41
Autor: fifak
LED a oczka

bankowo jest to wina monitora lub jego ustawień, sobota zrobiłem finalny test, o 7 rano włączyłem LEDa, po 45min miałem dość, lewe oko już mnie tak bolało że nie dałem rady, przełączyłem na 17" CCFL i ulga, siedze kolejne 2 godziny i nic żadnych negatywnych objawów

model w pracy to 19" dell CCFL P190St na ustawieniu jasności=40%

model w domu(1) to LG 24" LED IPS na ustawieniu jasności=0%
model w domu(2) to dell 17" CCFL TN na ustawieniu jasności=5%

LED a oczka