LEDy kontra Halogeny

Data: 2011-03-06 11:09:58
Autor: Marek Dyjor
LEDy kontra Halogeny
Adax wrote:
Skuszeni ciekawo¶ci± zakupil¶my kilka LEDów typu halogen GU10 80 LED
220V -w opisie było, że odpowiada halogenowi 50 W. Ale to jaka¶
totalna bzdura! To ¶wiatło nie odpowiada chyba nawet 25 W zwykłej
żarówki. Na jakiej podstawie sprzedawcy (producenci) pisz±, że 80 LED
odpowiada 50W?

a gdzie to kupiłe¶...  najmocniejsze jakie widziałem w sklepach były odpowiednikami (teoretycznie) lamp 30Watowych

Data: 2011-03-06 11:56:01
Autor: Damork
LEDy kontra Halogeny
Na mównicę wtargn±ł "Marek Dyjor", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
rykn±ł:

Adax wrote:
[...]

Zapewne jako¶ tak tu na przykład:
http://allegro.pl/zarowka-80-led-gu10-biala-ciep-jak-halogen-50w-i1481737133.html
Oczywi¶cie nie na tej konkretnej aukcji, ale wyszukiwarka trochę tego
wyrzuca.
 --
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N

Data: 2011-03-06 12:17:21
Autor: Adax
LEDy kontra Halogeny
ja kupiłem tu:
http://allegro.pl/zarowka-diodowa-led-gu10-80-led-230v-ciepla-i1484898240.html

ele to chyba jakie¶ oszustwo, poza tym otrzymałem barwę "zmin±" zamaist tak ajka w opisie "ciepł±"...
w każdym razie jest tam w opisie, że to odpowidnik 50 W  :)

Data: 2011-03-06 12:51:56
Autor: Irokez
LEDy kontra Halogeny
Użytkownik "Adax" <Adax_TNIJ@TNIJ.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ikvqg1$uae$1news.onet.pl...
[...]

No i patrz±c na wprost soczewek tak jest ;)

A że żarówka ¶wieci też na boki (chyba 60 stopni) a to ma kilka stopni... to już się nie czyta :)

Ogólnie kupowanie takiego padła z tysi±cami badziewnych ledów to szkoda kasy.
Porz±dne Ľródła ¶wiatła s± na kilku ledach typu Cree itp dużej mocy. Ale to wtedy nie kosztuje 2 dychy za kilogram

--
Irokez

Data: 2011-03-06 22:57:06
Autor: uciu
LEDy kontra Halogeny
kupowałem tu:
http://allegro.pl/show_user.php?uid=16859605

mam też takie na probe jak podawałe¶ w linku....dziadostwo ale tylko kupowalem na probe na szczescie:-)

smd nie da sie ich porownać zarówno w jasno¶ci swiecenia jak i kolorze swiatła

w rezultacie smd mam w salonie... a te z okraglymi diodami....w piwnicy:-)

uciu

Data: 2011-03-06 23:04:08
Autor: Adax
LEDy kontra Halogeny

Użytkownik "uciu" <gusevaWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:il0vvk$uqd$1news.onet.pl...
[...]

no to przetestowali¶my...
Rozumiem, że te z drugiego linka 24 x 5050 SMD PLCC6 mogę brać w ciemno :)

Data: 2011-03-06 23:24:48
Autor: uciu
LEDy kontra Halogeny

no to przetestowali¶my...
Rozumiem, że te z drugiego linka 24 x 5050 SMD PLCC6 mogę brać w ciemno :)

kupowałem od lumenmax
kolor ciepły biały
mam ich kilka rozmiarów/mocy
najstarsze swieca juz ok poltorej roku, po kilka godzin dziennie...

ogolnie -> ja jestem zadowolony i nie wiem jakie swiatlo daj± smd od innych sprzedawcow

jak masz tego kupic wiecej - kup 1 na probe i jak bedzie ok dokup reszte

lepiej stracic dyche na przesylke niz kilkadziesiat/kilkaset jesli okaza sie niewypalem:-)

-- -
uciu

Data: 2011-03-09 23:59:47
Autor: Marex
LEDy kontra Halogeny
Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał(a):
Adax wrote:
> [...]

a gdzie to kupiłe¶...  najmocniejsze jakie widziałem w sklepach były odpowiednikami (teoretycznie) lamp 30Watowych
     No własnie, szukam solidnych żarówek z wydajnymi, duzymi diodami (min.5 mm .i trafiam np na takie produkty http://allegro.pl/zarowka-80-led-gu10-
biala-ciep-jak-halogen-50w-i1481737133.html
    Czy któs z Was je przerabiał albo ma przynajmniej wyrobion± opinię o ich produktach/ofercie?/

Data: 2011-03-10 00:03:05
Autor: Marex
LEDy kontra Halogeny
     Przepraszam za link, miało być tutaj : (Hikari) http://sklep.hikari.com.pl/                      Marex

Data: 2011-03-10 17:44:33
Autor: BartekK
LEDy kontra Halogeny
W dniu 2011-03-10 01:03, Marex pisze:
     Czy ktĂłs z Was je przerabiaĹ‚ albo ma przynajmniej wyrobionÄ… opiniÄ™ o
produktach/ofercie?/
      Przepraszam za link, miaĹ‚o być tutaj : (Hikari)
http://sklep.hikari.com.pl/                      Marex
http://sklep.hikari.com.pl/_var/gfx/d1ecc8ecc058dc325f4e82c45776a4b0.jpg
Za chwilkę zrobie ci fotki porównawcze, jak się ściemni. Mam w domu takie dwie sztuki...

Data: 2011-03-10 19:57:05
Autor: Czarek Daniluk
LEDy kontra Halogeny
W dniu 2011-03-10 17:44, BartekK pisze:
W dniu 2011-03-10 01:03, Marex pisze:
Czy któs z Was je przerabiał albo ma przynajmniej wyrobioną opinię o
[...]

Poproszę też o fotki porównawcze ;) chociażby do zwykłej żarówy 60W :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-03-10 23:56:45
Autor: BartekK
LEDy kontra Halogeny
W dniu 2011-03-10 19:57, Czarek Daniluk pisze:
[...]
Nie bardzo miałem czasu, więc krótko:
https://picasaweb.google.com/hrumque/Led#
fotki robione z tym samym czasem i przysłoną. Balans bieli ustawione na 4000K "światło fluorescencyjne"
Jak ktoś chce, to niech pisze na priv, mogę wysłać RAWy.

--
| Bartlomiej Kuzniewski

LEDy kontra Halogeny