LEICA M 3

Data: 2014-05-22 06:02:36
Autor: dagon0@vp.pl
LEICA M 3
W dniu środa, 21 maja 2014 23:24:10 UTC+2 użytkownik nos...@yahoo.com napisał:
Witam,

Mam pytanie do specjalistów.

Chodzi o wycenę starego aparatu - Leica M 3.

Zamieściłem kilka fotek :

https://drive.google.com/folderview?id=0B1sadGmn_HwCZnJUV2hLcjg4c28&usp=sharing

Na ebayu jest spory rozstrzał cenowy. Ile realnie może być warty taki

zestaw?

Byłbym wdzięczny za pomoc.

Pierwsze pytanie czy aparat i światłomierz są sprawne. Jeżeli tak, to 2 tyś PLN co najmniej. Co więcej to zależy od wariantu- M3 miała ich kilka. Niestety, ponieważ aparat wygląda na mało używany, wątpię czy bez dokładnego serwisu (konserwacja) ruszy.
Pozdrawiam Marcin

Data: 2014-12-02 22:53:23
Autor: nospam@yahoo.com
LEICA M 3
W dniu 2014-05-22 o 15:02, dagon0@vp.pl pisze:
[...]

Sprzęt jest sprawny. Wywołałem kliszę - jest OK.

Zestaw to:
LEICA M3 body - #776109  Double Stroke,
obiektyw Summarit f=5cm 1:1,5 Nr. #1275704 +pokrywka + tulipan + filtr UV,
Leicameter M,
pudełka, torba skurzana, instrukcje.

Na ebayu widzę, że spore sumy ludzie sobie życzą za taki sprzęt, np
aukcja 261624373910 - 20k $:
http://www.ebay.com/itm/Leica-M3-700514-/261624373910?pt=US_Vintage_Cameras&hash=item3cea072296

Ile to realnie może być warte?

Data: 2014-12-03 09:17:15
Autor: dagon0@vp.pl
LEICA M 3
W dniu wtorek, 2 grudnia 2014 22:53:25 UTC+1 użytkownik nos...@yahoo.com napisał:

> [...]

Leicameter M,
pudełka, torba skurzana, instrukcje.

Na ebayu widzę, że spore sumy ludzie sobie życzą za taki sprzęt, np

Realnie nie sądzę żeby mniej niż 3500 a więcej niż 4800 złotych. Na aukcji obok jest dużo bardziej poszukiwany Compur za niecałe osiem tysięcy.
Pozdrawiam Marcin

LEICA M 3