LEKKIE MECHANICZNE TARCZÓWKI?

Data: 2009-05-13 19:02:54
Autor: mtb kingWYTNIJTO
LEKKIE MECHANICZNE TARCZÓWKI?
Hej

Co polecacie z hamulcy mechanicznych AVID'A lub innych, koszt do 800 zl za
komplet, priorytet - lekkie, ciemne barwy i do rozmiaru 160 mm.
Tarcze już mam nowe DARTMOOR - 85 g szt, wiec jeśli w nowym zestawie będą
cięższe to ich po prostu nie będę montować.
Teraz mam szitmanowskie hamulce br-m525 - waga komplet z tymi nowymi tarczami 950g.

Data: 2009-05-13 11:11:05
Autor: jpogoda
LEKKIE MECHANICZNE TARCZÓWKI?
Co polecacie z hamulcy mechanicznych AVID'A lub innych, koszt do 800 zl za
komplet, priorytet - lekkie, ciemne barwy i do rozmiaru 160 mm.

A czy w tej cenie nie da się kupić dobrych hamulców hydraulicznych?
Nie znam się ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że ktoś chce wydać
taka kasę na mechaniki.
Ale to w sumie nie mój biznes :-)
A czy komplet mechaników z tarczami, linkami i pancerzami będzie dużo
(jeśli w ogóle) lżejszy od hamulców hydraulicznych za wymienione
pieniądze?

Teraz mam szitmanowskie hamulce br-m525 - waga komplet z tymi nowymi tarczami 950g.

Ja mam taki hamulec na przód i nie narzekam.
Szukałem nówki na tył albo używanego w dobrym stanie ale na allegro to
rarytas i osiąga dość wysoką cenę.
Może chcesz się pozbyć? Mogę łyknąć komplet jeśli nie skatowane :-)

Pozdrawiam,

--
Jarek Pogoda, Legnica

Data: 2009-05-13 11:13:08
Autor: jpogoda
LEKKIE MECHANICZNE TARCZÓWKI?
Hehe :-)
W czasie pisania poprzedniego postu widzę sprawa kompletnie zmieniła
obrót i stal się on nieaktualny :-)

Pzdr

--
J.P.

Data: 2009-05-13 19:20:27
Autor: kml

Użytkownik <mtb_kingWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:653d.000009f4.4a0afd3enewsgate.onet.pl...
[...]

A ile gram to lekkie hamulce?

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-05-13 20:00:56
Autor: mtb king
LEKKIE MECHANICZNE TARCZÓWKI?
A ile gram to lekkie hamulce?

chodzi o hydrauliki oczywiście, mój błąd, sorki.

max do 750 gr komplet w stosunku do tego co mam teraz

Data: 2009-05-15 22:22:55
Autor: dobrov
mtb_king@op.pl wrote:
A ile gram to lekkie hamulce?

chodzi o hydrauliki oczywiście, mój błąd, sorki.

max do 750 gr komplet w stosunku do tego co mam teraz

Ośmielę się zauważyć, że stosunek dwóch mas jest wielkością
bez jednostki a więc nie może wynosić 750gr :)

Data: 2009-05-13 20:11:02
Autor: Kosu
mtb_kingWYTNIJTO@op.pl wrote:
[...]

Błagam... *hamulców*! Poza tym wielkie litery itp... ale to już mniej boli.

A pytanie jest naprawdę bezsensowne. Avid produkuje aktualnie 2 modele mechanicznych hamulców tarczowych. Droższe zaciski kosztują po ~200 zł. Do tego najbardziej wypasione klamki (też z małego wyboru, więc SL) i zostanie Ci jeszcze tyle kasy, że możesz sobie pancerze Nokon kupić...

pozdrawiam,
Kosu

LEKKIE MECHANICZNE TARCZÓWKI?