LEXUS: Silnik 2 litry Turbo IS200t

Data: 2018-12-25 14:56:24
Autor: Pszemol
LEXUS: Silnik 2 litry Turbo IS200t
Ktoś się może orientuje czyj silnik Lexus montuje w swoim IS200t?

Czy ten silnik jest warty zainteresowania czy lepiej wziąć to autko z
silnikiem wolnossącym ( IS250, IS300 lub IS350).

https://www.carmax.com/car/16840738?utm_campaign=AppShareiOSShareCar&utm_source=AppShareiOS&utm_medium=AppShareiOS

Data: 2018-12-25 15:06:22
Autor: sczygiel
W dniu wtorek, 25 grudnia 2018 08:56:26 UTC-6 użytkownik Pszemol napisał:
[...]

Zazwyczaj wikipedia ma dosyc dobre info o tych sprawach.
https://en.wikipedia.org/wiki/Lexus_IS#2013%E2%80%932016
Poza typem czasem jakies sensowne linki sie trafiaja z wieksza iloscia info o tym.

Mozesz tez lemon guide przeczytac pod tym katem.

Data: 2018-12-25 22:19:33
Autor: Pszemol
<sczygiel@gmail.com> wrote in message news:8eeda9f1-8fde-4a1a-b0f7-e7780509c20cgooglegroups.com...
[...]

Dzięki, patrzyłem tam ale jakoś mi umknął kod silnika 8AR-FTS:
http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=139

Mozesz tez lemon guide przeczytac pod tym katem.

Co to takiego? Masz jakiegoś linka? Dzięki.

Data: 2018-12-27 11:57:13
Autor: sczygiel
W dniu wtorek, 25 grudnia 2018 22:19:38 UTC-6 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]

http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=139

> Mozesz tez lemon guide przeczytac pod tym katem.

Co to takiego? Masz jakiegoś linka? Dzięki.
https://www.apa.ca/lemonaid_2018new.asp

To opracowanie rynku moto pod katem niezawodnosci, ceny, akcji serwisowych, ukrytych gwarancji itp.

Oczywiscie pod katem polnocnej ameryki.

Do dostania jako ebook.
Jak mi podeslesz maila to cos sie pewnie uda wyskrobac ale z wczesniejszych lat. Aktualnego nie mam.

Data: 2018-12-27 12:01:38
Autor: sczygiel
W dniu wtorek, 25 grudnia 2018 17:06:23 UTC-6 użytkownik sczy...@gmail..com napisał:
> [...]

Poza typem czasem jakies sensowne linki sie trafiaja z wieksza iloscia info o tym.

Mozesz tez lemon guide przeczytac pod tym katem.

Poprawka
https://www.dundurn.com/books/Lemon-Aid-New-and-Used-Cars-and-Trucks-2007%E2%80%932018

Data: 2019-01-01 23:40:26
Autor: Pszemol
<sczygiel@gmail.com> wrote:
[...]

Dzieki! Bardzo pomocny jestes gościu.

Data: 2019-01-02 15:05:30
Autor: Irokez
W dniu 2018-12-26 o 00:06, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

hmm.. direct iniection od toyoty
Ja już bym nie kupił bo mam od toyoty totalne ścierwo 1AZ-FSE

--
Irokez

LEXUS: Silnik 2 litry Turbo IS200t