LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?

1 Data: Styczeń 04 2010 12:47:50
Autor: Dominik & Co
LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?
Witam Szanownych Grupowiczów.

Czy ktoś używa(ł) może jakiegoś pilota uniwersalnego
z wymienionym telewizorem?

Używałem uniwersalnego uczącego się pilota Vivanco
(UR820LCD), działał doskonale z kineskopowym Panasonicem
(TX-21PZ1P) combo DVD-magnetowid Samsunga (DVD-V6700),
tunerem Technisat (Digi S2 CD- ten od TnK) i odtwarzaczem
KORR 2238.

Niestety po zmianie telewizora pilot odmówił kolaboracji,
kodów brak, uczenie też nie działa (jakieś inne kodowanie
sygnału? Po długich próbach udało się zakodować "power"
i "mute"- ciut mało).

Logitech Harmony jakoś wizualnie i funkcjonalnie do mnie
nie przemawia (bawiłem się jakiś czas pożyczonym,
jeszcze przed zakupem nowego TV). Jakieś inne typy?
Najlepiej nie za drogi, do 150 zł.

Wielkie dzięki za wszelkie wskazówki.

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

2 Data: Styczeń 04 2010 13:01:33
Autor: pawell32
Re: LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?
Dominik & Co pisze:
[...]

ja kiedyś też przebierałem pilotami i najgorzej miałem
z nowym sprzętem, pewnie masz za uboga bazę.
od kiedy trafiłem na harmony, problemu nie ma, fakt ma kilka
małych minusów - też do końca nie pasuje mi układ, ale można
poprzekładać.

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

3 Data: Styczeń 04 2010 13:02:11
Autor: pawell32
pawell32 pisze:
Dominik & Co pisze:
[...]

i też można go kupić za ok 150zł

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

4 Data: Styczeń 04 2010 14:01:02
Autor: Dominik & Co
pawell32 napisał(a):

ja kiedyś też przebierałem pilotami i najgorzej miałem
z nowym sprzętem, pewnie masz za uboga bazę.

Najpewniej, ale chyba w tym nie można jej zaktualizować.
Poza tym nie mogę pilota nauczyć z oryginału, a to już gorsza sprawa.

od kiedy trafiłem na harmony, problemu nie ma, fakt ma kilka
małych minusów - też do końca nie pasuje mi układ, ale można
poprzekładać.

Zobaczymy- na razie wysłałem jeszcze zapytanie do elmak.pl
U Logitecha już sobie sprawdziłem, Harmony powinno obsłużyć
cały domowy sprzęt...

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

5 Data: Styczeń 04 2010 14:13:07
Autor: pawell32
Dominik & Co pisze:

Zobaczymy- na razie wysłałem jeszcze zapytanie do elmak.pl
U Logitecha już sobie sprawdziłem, Harmony powinno obsłużyć
cały domowy sprzęt...

o tak, bo pobiera bazę z neta