Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?

LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?

Data: 2016-05-16 19:53:43
Autor: Irokez
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Witam.

Mam LG G3s.
Usterka polega na zaniku głosu z mikrofonu podczas rozmowy. Rozmówca słyszy trzask - coś jak przełączanie nadawanie/odbiór w krótkofalówce - i ciszę. Po chwili znowu trzask i słychać. I tak przypadkowo w czasie rozmowy w różnych odstępach czasowych.

3 razy była robiona w serwisie LG w Mławie aktualizacja oprogramowania, z czego 2 razy z wersji 5.01 na 5.01.
Czwarty raz jak chciałem w RTVeuroAGD wymiany na nowy lub zwrot gotówki i sobie kupię u nich nowy, powiedzieli że tak nie mogą i muszą go wysłać do serwisu.
Pojechał do Mławy, wrócił po 3 tygodniach. W karcie napisane że wymieniona płyta główna, jakieś tasiemki i bateria. Fakt bateria nowa, reszta nie wiem.
Sęk w tym, że 3 tydzień jak go mam po tej naprawie, powróciła usterka. Nie da się normalnie rozmawiać, bo rozmówca co chwilę po charakterystycznym trzasku słyszy ciszę kilka sekund. Rozmowa na raty.

No więc będę piąty raz szedł do RTVeuroAGD, jest ostatnie miejsce na pieczątkę na gwarancji, telefon już totalnie wqr..ia i chciałbym nowy nawet taki sam, ale nowy (mamy 3 sztuki w tej samej sieci, takie same modele G3s, taka sama miejscowość, te same nadajniki BTS i na pozostałych takich numerów nie ma).

Mam już fajny zestaw naklejek "inżynierowie LG naprawili Twój telefon" czy coś w tym stylu, kupa papierów i pudełka LG z Mławy.
Czy faktycznie RTVeuroAGD nie może wymienić mi tego telefonu na nowy i do oporu (czytaj końca gwarancji) wysyłać ten telefon do Mławy? Czy ktoś przerabiał podobny przypadek w RTVeuroAGD?

Zdrówko.

--
Irokez

Data: 2016-05-16 10:59:58
Autor: Kris
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Z tytułu nuezgodnosci/oddaj a nie gwarancji napisz ze zwrot kasy chcesz odczekaj spokojnie 14 dni jak nie odpowiedzą to wygrałeś

Data: 2016-05-16 20:08:59
Autor: atm
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
On 16.05.2016 19:59, Kris wrote:
Z tytułu nuezgodnosci/oddaj a nie gwarancji napisz ze zwrot kasy chcesz odczekaj spokojnie 14 dni jak nie odpowiedzą to wygrałeś


To chyba nie dziala przy wziecu sprzetu na firme?
A gwarancja nie zaklada wymiany po trzeciej usterce?

Data: 2016-05-16 20:37:14
Autor: Irokez
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
W dniu 2016-05-16 o 20:08, atm pisze:
On 16.05.2016 19:59, Kris wrote:
Z tytułu nuezgodnosci/oddaj a nie gwarancji napisz ze zwrot kasy
chcesz odczekaj spokojnie 14 dni jak nie odpowiedzą to wygrałeś


To chyba nie dziala przy wziecu sprzetu na firme?

Tego nie wiem.


A gwarancja nie zaklada wymiany po trzeciej usterce?

No właśnie nie... i jest 5 miejsc na pieczątkę.
http://www.lg.com/pl/wsparcie/gwarancja


--
Irokez

Data: 2016-05-16 20:51:52
Autor: J.F.
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Użytkownik "Irokez"  napisał w wiadomości
Czy faktycznie RTVeuroAGD nie może wymienić mi tego telefonu na nowy i do oporu (czytaj końca gwarancji) wysyłać ten telefon do Mławy?

Moze i nie moze ... ale moze Ty powinienes zarzadac zwrotu pieniedzy, skoro usterka nie zostala usunieta :-)

J.

Data: 2016-05-16 21:00:27
Autor: Irokez
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
W dniu 2016-05-16 o 20:51, J.F. pisze:
Użytkownik "Irokez"  napisał w wiadomości
Czy faktycznie RTVeuroAGD nie może wymienić mi tego telefonu na nowy i
do oporu (czytaj końca gwarancji) wysyłać ten telefon do Mławy?

Moze i nie moze ... ale moze Ty powinienes zarzadac zwrotu pieniedzy,
skoro usterka nie zostala usunieta :-)


Nie czytałeś co napisałem :)

No więc drugi raz będę żądał, ale czy RTVeuroAGD ma prawo mi odmówić?
Telefon nie ma jeszcze roku, faktura na firmę, piąty raz ta sama usterka.


--
Irokez

Data: 2016-05-16 21:39:31
Autor: klaus
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażą dać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
W dniu 16-05-2016 o 21:00, Irokez pisze:
W dniu 2016-05-16 o 20:51, J.F. pisze:
Użytkownik "Irokez"  napisał w wiadomości
Czy faktycznie RTVeuroAGD nie może wymienić mi tego telefonu na nowy i
do oporu (czytaj końca gwarancji) wysyłać ten telefon do Mławy?

Moze i nie moze ... ale moze Ty powinienes zarzadac zwrotu pieniedzy,
skoro usterka nie zostala usunieta :-)


Nie czytałeś co napisałem :)

No więc drugi raz będę żądał, ale czy RTVeuroAGD ma prawo mi odmówić?
Telefon nie ma jeszcze roku, faktura na firmę, piąty raz ta sama usterka.


Skorzystaj z rękojmi a nie z gwarancji.
O ile oczywiście sprzedawca nie wykluczył jej przy sprzedaży.
Dlatego m.in. nie polecam a w zasadzie odradzam jakichkolwiek zakupów w firmie X-kom. Cwaniaczki drobnym drukiem na fakturze wpisują formułkę że wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

Data: 2016-05-16 23:41:03
Autor: Kris
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 21:39:27 UTC+2 użytkownik klaus napisał:

Cwaniaczki drobnym drukiem na fakturze wpisują formułkę że wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

Sobie mogą.
Nie tak dawno tablet mi wymienili z tytułu rękojmi własnie
Aż murze zerknąć na fakturę czy wpisali że wyłączaj odpowiedzialność z tytułu rękojmi
Ale Irokez pisze że kupił "na firmę" więc faktycznie z tytułu niezgodności chyba mu się nie uda.

Data: 2016-05-17 11:24:26
Autor: klaus
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażą dać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
W dniu 17-05-2016 o 08:41, Kris pisze:
W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 21:39:27 UTC+2 użytkownik klaus napisał:

Cwaniaczki drobnym drukiem na fakturze wpisują formułkę że
wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

Sobie mogą.
Nie tak dawno tablet mi wymienili z tytułu rękojmi własnie
Aż murze zerknąć na fakturę czy wpisali że wyłączaj odpowiedzialność z tytułu rękojmi
Ale Irokez pisze że kupił "na firmę" więc faktycznie z tytułu niezgodności chyba mu się nie uda.

Niestety mogą, poszukaj sobie w KC.
Na pewno odróżniasz rękojmię od niezgodności towaru z umową?
Inna sprawa że informowanie o tym na fakturze drobnym druczkiem budzi co najmniej moralną wątpliwość. Być może z tego względu w sądzie komuś by się udało to podważyć.

Data: 2016-05-17 03:24:18
Autor: Kris
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
W dniu wtorek, 17 maja 2016 11:24:20 UTC+2 użytkownik klaus napisał:

Niestety mogą, poszukaj sobie w KC.
"Art. 558. § 1. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć. Jeżeli kupującym jest konsument, ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w przypadkach określonych w przepisach szczególnych.

§ 2. Wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest bezskuteczne, jeżeli sprzedawca zataił podstępnie wadę przed kupującym."

Na pewno odróżniasz rękojmię od niezgodności towaru z umową?
Wskaż różnice

Data: 2016-05-17 12:52:58
Autor: klaus
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażą dać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
W dniu 17-05-2016 o 12:24, Kris pisze:
W dniu wtorek, 17 maja 2016 11:24:20 UTC+2 użytkownik klaus napisał:

Niestety mogą, poszukaj sobie w KC.
"Art. 558. § 1. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć. Jeżeli kupującym jest konsument, ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w przypadkach określonych w przepisach szczególnych.

§ 2. Wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest bezskuteczne, jeżeli sprzedawca zataił podstępnie wadę przed kupującym."

Na pewno odróżniasz rękojmię od niezgodności towaru z umową?
Wskaż różnice

Sam sobie wskazałeś, przeczytaj jeszcze raz dokładnie co jest napisane w Art. 558. § 1. Dla ułatwienia dodam że firma to nie jest niestety konsument.

Data: 2016-05-17 04:41:42
Autor: Kris
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
W dniu wtorek, 17 maja 2016 12:52:53 UTC+2 użytkownik klaus napisał:

Sam sobie wskazałeś, przeczytaj jeszcze raz dokładnie co jest napisane w Art. 558. § 1.
Zacytowalem to i przeczytalem
 Dla ułatwienia dodam że firma to nie jest niestety konsument.

X-com zapiski robi firma czy konsumentom bo nie doprecyzowałeś
A Irokez dopiero w kolejnym psocie dopisał ze kupił "na firmę"

Data: 2016-05-17 13:51:09
Autor: klaus
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażą dać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
W dniu 17-05-2016 o 13:41, Kris pisze:
W dniu wtorek, 17 maja 2016 12:52:53 UTC+2 użytkownik klaus napisał:

Sam sobie wskazałeś, przeczytaj jeszcze raz dokładnie co jest napisane w
Art. 558. § 1.
Zacytowalem to i przeczytalem
  Dla ułatwienia dodam że firma to nie jest niestety konsument.

X-com zapiski robi firma czy konsumentom bo nie doprecyzowałeś
A Irokez dopiero w kolejnym psocie dopisał ze kupił "na firmę"

Ale moja odpowiedź była właśnie na ten kolejny post w którym stwierdził że kupił na firmę więc chyba logiczne że dotyczy firmy.

Data: 2016-05-17 04:52:15
Autor: Kris
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
W dniu wtorek, 17 maja 2016 13:51:04 UTC+2 użytkownik klaus napisał:

Ale moja odpowiedź była właśnie na ten kolejny post w którym stwierdził że kupił na firmę więc chyba logiczne że dotyczy firmy.
No i pewnie stad te nieporozumienie.

Data: 2016-05-17 21:38:08
Autor: Irokez
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
W dniu 2016-05-17 o 13:52, Kris pisze:
W dniu wtorek, 17 maja 2016 13:51:04 UTC+2 użytkownik klaus napisał:

Ale moja odpowiedź była właśnie na ten kolejny post w którym stwierdził
że kupił na firmę więc chyba logiczne że dotyczy firmy.
No i pewnie stad te nieporozumienie.


Czyli nie mam rozumiem żadnych praw?
Wydadzą aneks do gwarancji z dodatkowymi 20-stoma polami na pieczątki i abonament na znaczki z kartą stałego klienta w serwisie LG?

No cóż. Nigdy więcej zakupów w Euro. Z Media mam milsze przejścia.

Zdrówko.

--
Irokez

Data: 2016-05-17 21:40:49
Autor: atm
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
On 17.05.2016 21:38, Irokez wrote:
W dniu 2016-05-17 o 13:52, Kris pisze:
W dniu wtorek, 17 maja 2016 13:51:04 UTC+2 użytkownik klaus napisał:

Ale moja odpowiedź była właśnie na ten kolejny post w którym stwierdził
że kupił na firmę więc chyba logiczne że dotyczy firmy.
No i pewnie stad te nieporozumienie.


Czyli nie mam rozumiem żadnych praw?
Wydadzą aneks do gwarancji z dodatkowymi 20-stoma polami na pieczątki i
abonament na znaczki z kartą stałego klienta w serwisie LG?

No cóż. Nigdy więcej zakupów w Euro. Z Media mam milsze przejścia.

Zdrówko.


Euro robi tez chyba taki myk, ze kupujac towar przez Internet z odbiorem w sklepie, tak naprawde nie kupujesz przez Internet a rezerwujesz towar w sklepie. Zakladam, ze w ten sposob nabywaca traci prawo do zwrotu bez podania przyczyny w ciagu 14 dni. Prosze o korekte jesli sie myle.

Data: 2016-05-17 22:59:49
Autor: Irokez
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
W dniu 2016-05-17 o 21:40, atm pisze:

Euro robi tez chyba taki myk, ze kupujac towar przez Internet z odbiorem
w sklepie, tak naprawde nie kupujesz przez Internet a rezerwujesz towar
w sklepie. Zakladam, ze w ten sposob nabywaca traci prawo do zwrotu bez
podania przyczyny w ciagu 14 dni. Prosze o korekte jesli sie myle.

Nie wiem, nie korzystałem.
Wiem, że nie można dokonać zwrotu do sklepu tylko trzeba wysyłać kurierem do centrali.

W Media problemu ze zwrotem do sklepu nie ma przy zamawianiu przez Internet. Sprawdzone.

Tak więc kolejny minus dla Euro.

--
Irokez

Data: 2016-05-17 18:14:16
Autor: re
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?


Użytkownik "Kris"

Sam sobie wskazałeś, przeczytaj jeszcze raz dokładnie co jest napisane w
Art. 558. § 1.
Zacytowalem to i przeczytalem
Dla ułatwienia dodam że firma to nie jest niestety konsument.
-- -
Rozważyć http://niusy.pl/9qw

Data: 2016-05-17 17:46:12
Autor: re
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?


Użytkownik "klaus"


No więc drugi raz będę żądał, ale czy RTVeuroAGD ma prawo mi odmówić?
Telefon nie ma jeszcze roku, faktura na firmę, piąty raz ta sama usterka.


Skorzystaj z rękojmi a nie z gwarancji.
O ile oczywiście sprzedawca nie wykluczył jej przy sprzedaży.
Dlatego m.in. nie polecam a w zasadzie odradzam jakichkolwiek zakupów w
firmie X-kom. Cwaniaczki drobnym drukiem na fakturze wpisują formułkę że
wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
-- -
Przecież rękojmia jest ustawowa.

Konkretny artykuł http://niusy.pl/9qu

Data: 2016-05-17 13:52:53
Autor: atm
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?


Mam już fajny zestaw naklejek "inżynierowie LG naprawili Twój telefon"
czy coś w tym stylu, kupa papierów i pudełka LG z Mławy.
Czy faktycznie RTVeuroAGD nie może wymienić mi tego telefonu na nowy i
do oporu (czytaj końca gwarancji) wysyłać ten telefon do Mławy? Czy ktoś
przerabiał podobny przypadek w RTVeuroAGD?

Zdrówko.


Jeszcze jedno: probowales dodzwonic sie bezposrednio do LG Polska?
Zapytac np ile wg nich moze byc napraw zanim nastapi wymiana.
Oczywiscie moze to nie przyniesc zadnego rezultatu ale lepiej sprobowac.

LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona