LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?

Data: 2016-05-16 20:51:52
Autor: J.F.
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
Użytkownik "Irokez"  napisał w wiadomości
Czy faktycznie RTVeuroAGD nie może wymienić mi tego telefonu na nowy i do oporu (czytaj końca gwarancji) wysyłać ten telefon do Mławy?

Moze i nie moze ... ale moze Ty powinienes zarzadac zwrotu pieniedzy, skoro usterka nie zostala usunieta :-)

J.

Data: 2016-05-16 21:00:27
Autor: Irokez
W dniu 2016-05-16 o 20:51, J.F. pisze:
[...]

Nie czytałeś co napisałem :)

No więc drugi raz będę żądał, ale czy RTVeuroAGD ma prawo mi odmówić?
Telefon nie ma jeszcze roku, faktura na firmę, piąty raz ta sama usterka.

--
Irokez

Data: 2016-05-16 21:39:31
Autor: klaus

Nie czytałeś co napisałem :)

No więc drugi raz będę żądał, ale czy RTVeuroAGD ma prawo mi odmówić?
Telefon nie ma jeszcze roku, faktura na firmę, piąty raz ta sama usterka.

Skorzystaj z rękojmi a nie z gwarancji.
O ile oczywiście sprzedawca nie wykluczył jej przy sprzedaży.
Dlatego m.in. nie polecam a w zasadzie odradzam jakichkolwiek zakupów w firmie X-kom. Cwaniaczki drobnym drukiem na fakturze wpisują formułkę że wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

Data: 2016-05-16 23:41:03
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 21:39:27 UTC+2 użytkownik klaus napisał:

Cwaniaczki drobnym drukiem na fakturze wpisują formułkę że wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

Sobie mogą.
Nie tak dawno tablet mi wymienili z tytułu rękojmi własnie
Aż murze zerknąć na fakturę czy wpisali że wyłączaj odpowiedzialność z tytułu rękojmi
Ale Irokez pisze że kupił "na firmę" więc faktycznie z tytułu niezgodności chyba mu się nie uda.

Data: 2016-05-17 11:24:26
Autor: klaus
W dniu 17-05-2016 o 08:41, Kris pisze:
[...]

Niestety mogą, poszukaj sobie w KC.
Na pewno odróżniasz rękojmię od niezgodności towaru z umową?
Inna sprawa że informowanie o tym na fakturze drobnym druczkiem budzi co najmniej moralną wątpliwość. Być może z tego względu w sądzie komuś by się udało to podważyć.

Data: 2016-05-17 03:24:18
Autor: Kris
W dniu wtorek, 17 maja 2016 11:24:20 UTC+2 użytkownik klaus napisał:

Niestety mogą, poszukaj sobie w KC.
"Art. 558. § 1. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć. Jeżeli kupującym jest konsument, ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w przypadkach określonych w przepisach szczególnych.

§ 2. Wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest bezskuteczne, jeżeli sprzedawca zataił podstępnie wadę przed kupującym."

Na pewno odróżniasz rękojmię od niezgodności towaru z umową?
Wskaż różnice

Data: 2016-05-17 12:52:58
Autor: klaus
W dniu 17-05-2016 o 12:24, Kris pisze:
[...]

Sam sobie wskazałeś, przeczytaj jeszcze raz dokładnie co jest napisane w Art. 558. § 1. Dla ułatwienia dodam że firma to nie jest niestety konsument.

Data: 2016-05-17 04:41:42
Autor: Kris
W dniu wtorek, 17 maja 2016 12:52:53 UTC+2 użytkownik klaus napisał:

Sam sobie wskazałeś, przeczytaj jeszcze raz dokładnie co jest napisane w Art. 558. § 1.
Zacytowalem to i przeczytalem
 Dla ułatwienia dodam że firma to nie jest niestety konsument.

X-com zapiski robi firma czy konsumentom bo nie doprecyzowałeś
A Irokez dopiero w kolejnym psocie dopisał ze kupił "na firmę"

Data: 2016-05-17 13:51:09
Autor: klaus
W dniu 17-05-2016 o 13:41, Kris pisze:
[...]

Ale moja odpowiedź była właśnie na ten kolejny post w którym stwierdził że kupił na firmę więc chyba logiczne że dotyczy firmy.

Data: 2016-05-17 04:52:15
Autor: Kris
W dniu wtorek, 17 maja 2016 13:51:04 UTC+2 użytkownik klaus napisał:

Ale moja odpowiedź była właśnie na ten kolejny post w którym stwierdził że kupił na firmę więc chyba logiczne że dotyczy firmy.
No i pewnie stad te nieporozumienie.

Data: 2016-05-17 21:38:08
Autor: Irokez
W dniu 2016-05-17 o 13:52, Kris pisze:
[...]

Czyli nie mam rozumiem żadnych praw?
Wydadzą aneks do gwarancji z dodatkowymi 20-stoma polami na pieczątki i abonament na znaczki z kartą stałego klienta w serwisie LG?

No cóż. Nigdy więcej zakupów w Euro. Z Media mam milsze przejścia.

Zdrówko.

--
Irokez

Data: 2016-05-17 21:40:49
Autor: atm
On 17.05.2016 21:38, Irokez wrote:
[...]

Euro robi tez chyba taki myk, ze kupujac towar przez Internet z odbiorem w sklepie, tak naprawde nie kupujesz przez Internet a rezerwujesz towar w sklepie. Zakladam, ze w ten sposob nabywaca traci prawo do zwrotu bez podania przyczyny w ciagu 14 dni. Prosze o korekte jesli sie myle.

Data: 2016-05-17 22:59:49
Autor: Irokez
W dniu 2016-05-17 o 21:40, atm pisze:

[...]

Nie wiem, nie korzystałem.
Wiem, że nie można dokonać zwrotu do sklepu tylko trzeba wysyłać kurierem do centrali.

W Media problemu ze zwrotem do sklepu nie ma przy zamawianiu przez Internet. Sprawdzone.

Tak więc kolejny minus dla Euro.

--
Irokez

Data: 2016-05-17 18:14:16
Autor: re
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?

Użytkownik "Kris"

-- -
Rozważyć http://niusy.pl/9qw

Data: 2016-05-17 17:46:12
Autor: re
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?

Użytkownik "klaus"

[...]

Przecież rękojmia jest ustawowa.

Konkretny artykuł http://niusy.pl/9qu

LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?