Data: 2016-05-16 20:51:52 | |
Autor: J.F. | |
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD? | |
Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości
Czy faktycznie RTVeuroAGD nie może wymienić mi tego telefonu na nowy i do oporu (czytaj końca gwarancji) wysyłać ten telefon do Mławy? Moze i nie moze ... ale moze Ty powinienes zarzadac zwrotu pieniedzy, skoro usterka nie zostala usunieta :-) J. |
|
Data: 2016-05-16 21:00:27 | |
Autor: Irokez | |
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD? | |
W dniu 2016-05-16 o 20:51, J.F. pisze:
Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości Nie czytałeś co napisałem :) No więc drugi raz będę żądał, ale czy RTVeuroAGD ma prawo mi odmówić? Telefon nie ma jeszcze roku, faktura na firmę, piąty raz ta sama usterka. -- Irokez |
|
Data: 2016-05-16 21:39:31 | |
Autor: klaus | |
LG G3s - piÄ ty raz naprawa - jak zaĹźÄ daÄ wymiany na nowy w RTVeuroAGD? | |
W dniu 16-05-2016 o 21:00, Irokez pisze:
W dniu 2016-05-16 o 20:51, J.F. pisze:Skorzystaj z rękojmi a nie z gwarancji. O ile oczywiście sprzedawca nie wykluczył jej przy sprzedaży. Dlatego m.in. nie polecam a w zasadzie odradzam jakichkolwiek zakupów w firmie X-kom. Cwaniaczki drobnym drukiem na fakturze wpisują formułkę że wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi. |
|
Data: 2016-05-16 23:41:03 | |
Autor: Kris | |
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD? | |
W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 21:39:27 UTC+2 użytkownik klaus napisał:
Cwaniaczki drobnym drukiem na fakturze wpisują formułkę że wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi. Sobie mogą. Nie tak dawno tablet mi wymienili z tytułu rękojmi własnie Aż murze zerknąć na fakturę czy wpisali że wyłączaj odpowiedzialność z tytułu rękojmi Ale Irokez pisze że kupił "na firmę" więc faktycznie z tytułu niezgodności chyba mu się nie uda. |
|
Data: 2016-05-17 11:24:26 | |
Autor: klaus | |
LG G3s - piÄ ty raz naprawa - jak zaĹźÄ daÄ wymiany na nowy w RTVeuroAGD? | |
W dniu 17-05-2016 o 08:41, Kris pisze:
W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 21:39:27 UTC+2 użytkownik klaus napisał:Niestety mogą, poszukaj sobie w KC. Na pewno odróżniasz rękojmię od niezgodności towaru z umową? Inna sprawa że informowanie o tym na fakturze drobnym druczkiem budzi co najmniej moralną wątpliwość. Być może z tego względu w sądzie komuś by się udało to podważyć. |
|
Data: 2016-05-17 03:24:18 | |
Autor: Kris | |
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD? | |
W dniu wtorek, 17 maja 2016 11:24:20 UTC+2 użytkownik klaus napisał:
Niestety mogą, poszukaj sobie w KC."Art. 558. § 1. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć. Jeżeli kupującym jest konsument, ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w przypadkach określonych w przepisach szczególnych. § 2. Wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest bezskuteczne, jeżeli sprzedawca zataił podstępnie wadę przed kupującym." Na pewno odróżniasz rękojmię od niezgodności towaru z umową?Wskaż różnice |
|
Data: 2016-05-17 12:52:58 | |
Autor: klaus | |
LG G3s - piÄ ty raz naprawa - jak zaĹźÄ daÄ wymiany na nowy w RTVeuroAGD? | |
W dniu 17-05-2016 o 12:24, Kris pisze:
W dniu wtorek, 17 maja 2016 11:24:20 UTC+2 użytkownik klaus napisał:Sam sobie wskazałeś, przeczytaj jeszcze raz dokładnie co jest napisane w Art. 558. § 1. Dla ułatwienia dodam że firma to nie jest niestety konsument. |
|
Data: 2016-05-17 04:41:42 | |
Autor: Kris | |
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD? | |
W dniu wtorek, 17 maja 2016 12:52:53 UTC+2 użytkownik klaus napisał:
Sam sobie wskazałeś, przeczytaj jeszcze raz dokładnie co jest napisane w Art. 558. § 1.Zacytowalem to i przeczytalem Dla ułatwienia dodam że firma to nie jest niestety konsument. X-com zapiski robi firma czy konsumentom bo nie doprecyzowałeś A Irokez dopiero w kolejnym psocie dopisał ze kupił "na firmę" |
|
Data: 2016-05-17 13:51:09 | |
Autor: klaus | |
LG G3s - piÄ ty raz naprawa - jak zaĹźÄ daÄ wymiany na nowy w RTVeuroAGD? | |
W dniu 17-05-2016 o 13:41, Kris pisze:
W dniu wtorek, 17 maja 2016 12:52:53 UTC+2 użytkownik klaus napisał:Ale moja odpowiedź była właśnie na ten kolejny post w którym stwierdził że kupił na firmę więc chyba logiczne że dotyczy firmy. |
|
Data: 2016-05-17 04:52:15 | |
Autor: Kris | |
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD? | |
W dniu wtorek, 17 maja 2016 13:51:04 UTC+2 użytkownik klaus napisał:
Ale moja odpowiedź była właśnie na ten kolejny post w którym stwierdził że kupił na firmę więc chyba logiczne że dotyczy firmy.No i pewnie stad te nieporozumienie. |
|
Data: 2016-05-17 21:38:08 | |
Autor: Irokez | |
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD? | |
W dniu 2016-05-17 o 13:52, Kris pisze:
W dniu wtorek, 17 maja 2016 13:51:04 UTC+2 użytkownik klaus napisał: Czyli nie mam rozumiem żadnych praw? Wydadzą aneks do gwarancji z dodatkowymi 20-stoma polami na pieczątki i abonament na znaczki z kartą stałego klienta w serwisie LG? No cóż. Nigdy więcej zakupów w Euro. Z Media mam milsze przejścia. Zdrówko. -- Irokez |
|
Data: 2016-05-17 21:40:49 | |
Autor: atm | |
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD? | |
On 17.05.2016 21:38, Irokez wrote:
W dniu 2016-05-17 o 13:52, Kris pisze: Euro robi tez chyba taki myk, ze kupujac towar przez Internet z odbiorem w sklepie, tak naprawde nie kupujesz przez Internet a rezerwujesz towar w sklepie. Zakladam, ze w ten sposob nabywaca traci prawo do zwrotu bez podania przyczyny w ciagu 14 dni. Prosze o korekte jesli sie myle. |
|
Data: 2016-05-17 22:59:49 | |
Autor: Irokez | |
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD? | |
W dniu 2016-05-17 o 21:40, atm pisze:
Nie wiem, nie korzystałem. Wiem, że nie można dokonać zwrotu do sklepu tylko trzeba wysyłać kurierem do centrali. W Media problemu ze zwrotem do sklepu nie ma przy zamawianiu przez Internet. Sprawdzone. Tak więc kolejny minus dla Euro. -- Irokez |
|
Data: 2016-05-17 18:14:16 | |
Autor: re | |
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD? | |
Użytkownik "Kris" Sam sobie wskazałeś, przeczytaj jeszcze raz dokładnie co jest napisane wZacytowalem to i przeczytalem Dla ułatwienia dodam że firma to nie jest niestety konsument. -- - Rozważyć http://niusy.pl/9qw |
|
Data: 2016-05-17 17:46:12 | |
Autor: re | |
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD? | |
Użytkownik "klaus" No więc drugi raz będę żądał, ale czy RTVeuroAGD ma prawo mi odmówić?Skorzystaj z rękojmi a nie z gwarancji. O ile oczywiście sprzedawca nie wykluczył jej przy sprzedaży. Dlatego m.in. nie polecam a w zasadzie odradzam jakichkolwiek zakupów w firmie X-kom. Cwaniaczki drobnym drukiem na fakturze wpisują formułkę że wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi. -- - Przecież rękojmia jest ustawowa. Konkretny artykuł http://niusy.pl/9qu |