LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?

Data: 2016-05-17 13:52:53
Autor: atm
LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?

Mam już fajny zestaw naklejek "inżynierowie LG naprawili Twój telefon"
czy coś w tym stylu, kupa papierów i pudełka LG z Mławy.
Czy faktycznie RTVeuroAGD nie może wymienić mi tego telefonu na nowy i
do oporu (czytaj końca gwarancji) wysyłać ten telefon do Mławy? Czy ktoś
przerabiał podobny przypadek w RTVeuroAGD?

Zdrówko.

Jeszcze jedno: probowales dodzwonic sie bezposrednio do LG Polska?
Zapytac np ile wg nich moze byc napraw zanim nastapi wymiana.
Oczywiscie moze to nie przyniesc zadnego rezultatu ale lepiej sprobowac.

LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?