LG GT500 coś włączyłem - jak to wyłączyć ?

Data: 2010-02-25 19:08:41
Autor: me-how
LG GT500 coś włączyłem - jak to wyłączyć ?
Witam,
muszę wyłączyć coś dziwnego w telefonie
co włączyłem podczas nieobecności właściciela :)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a1e0af938cbb64bd.html

ogólnie chodzi i te numerki 1 2 3 i znaczek plus -który włącza książke tel, poprzednio było coś a la kółko zębate do włączania jakiś opcji, właśnie je włączyłem, coś przesunąłem i mam 1 2 3 - których być nie może!

wybrałem reset urządzania, i wszystko się skasowało, ale 1 2 3 zostały!

podpowiedzie jak się tego pozbyć, oczywiście klikam po menu, i nie bardzo znajduję coś w nim

pozdr

[VW 1200 m edition, jednokołowy Bulik, MB W123 230CE]
[               www.me-how.com                      ]

Data: 2010-02-25 20:52:00
Autor: Barnaba

Użytkownik "me-how" <michal.mr@pocztaNOSPAM.fm> napisał w wiadomości news:hm6f0g$8lj$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Przesuń palcem w lewo wzdłuż kwadracików z cyframi, tak jakbyś je usuwał (ścierał) z ekranu. Znikną.
Barnaba

LG GT500 coś włączyłem - jak to wyłączyć ?