LG GT500 - klient FTP i Skype

Data: 2009-11-24 13:38:28
Autor: RoBi
LG GT500 - klient FTP i Skype
Witam

1. Czy jest jakaś aplikacja (może być w javie) do przesyłania plików na serwer FTP, bo nie mogę nic konkretnego i darmowego namierzyć ?

2. Czy jest może Fring dla Skype, bo oczywiście u producenta nie ma do wyboru mojego LG GT500, może na inny model ?

3. Z innych najbardziej podoba mi się nimbuzz, ale nie mogę nawiązać połączenia głosowego, może ktoś ma doświadczenie ?

4. Inne komunikatory dla usługi Skype jakie próbowałem, to IM+ - ale jest oparte na SkypeOut - to znaczy płatne połączenie (dostępne środki na koncie), Skype Mobile (łączy się z warszawskim numerem - też płatne - połączanie lokalne - działa). Może istnieje jeszcze jakieś oprogramowanie do komunikacji głosowej v. Skype ?

Jeżeli ktoś ma ochotę wypowiedzieć się, to będę zadowolony.

Pozdrawiam
RoBi

Data: 2009-11-26 02:07:42
Autor: RoBi
LG GT500 - klient FTP i Skype
RoBi pisze:
Witam

1. Czy jest jakaś aplikacja (może być w javie) do przesyłania plików na serwer FTP, bo nie mogę nic konkretnego i darmowego namierzyć ?
Znalazłem i zainstalowałem świetną aplikację: MobyExplorer (shareware), polecam.

Data: 2009-12-09 02:19:19
Autor: Anton
LG GT500 - klient FTP i Skype
Cze¶æ.
Od wczoraj mam LG GT500. I pytam o to samo - skype do tego tel. +
jakis sprawdzony do GT500 programik do przechowywania poufnych danych
(pinów itd). MiSafe ca³y czas wykazuje b³±d, wiêc go wyrzuci³em..
Pozdrawiam,
Anton.

Data: 2009-12-09 02:36:41
Autor: Anton
LG GT500 - klient FTP i Skype
OK, skype ju¿ mam i chyba dzia³a ;)
Anton.

Data: 2009-12-09 14:47:40
Autor: RoBi
LG GT500 - klient FTP i Skype
Anton pisze:
OK, skype już mam i chyba działa ;)
Anton.

Co używasz do Skype ?
Nimbuzz (wiele komunikatorów w jednym, między innymi GG) - nie działa mi połączenie głosowe, może u Ciebie działa ?

RoBi.

Data: 2009-12-10 06:12:32
Autor: Anton
LG GT500 - klient FTP i Skype
Cze¶æ.
No w³a¶nie - nie! W ¿adnej wersji. Chyba trzeba poczekaæ ;)
Anton.

LG GT500 - klient FTP i Skype