LG GT505 a Samsung S5620 Monte

Data: 2010-11-10 02:25:08
Autor: animka
LG GT505 a Samsung S5620 Monte
Kt贸ry z tych telefon贸w by艂by lepszy?
Pewnie kto艣 ma/testowa艂 i mo偶e podpowiedzie膰?

Pozdrawiam,

--
animka

Data: 2010-11-10 10:53:22
Autor: JoteR
LG GT505 a Samsung S5620 Monte
"animka" napisa艂a:

LG GT505 a Samsung S5620 Monte
Kt贸ry z tych telefon贸w by艂by lepszy?
Pewnie kto艣 ma/testowa艂 i mo偶e podpowiedzie膰?

Ja co prawda nie testowa艂em, ale gdyby dzisiaj m贸j operator usi艂owa艂 mnie zatrzyma膰 oferuj膮c kt贸ry艣 z nich "za z艂ot贸wkie", to pewnie da艂bym si臋 skusi膰 na tego Pathfindera. Na Samsunga nie, bo nie.
Mam wra偶enie, 偶e nie pomog艂em ;-/

JoteR

Data: 2010-11-10 14:18:54
Autor: animka
LG GT505 a Samsung S5620 Monte
W dniu 2010-11-10 10:53, JoteR pisze:
"animka" napisa艂a:

[...]

Mnie te偶 si臋 Samsungi nie podobaj膮, ale maj膮 du偶膮 czcionke w otrzymanych sms-ach i w og贸le. Nie trzeba oczu wysila膰, 偶eby przeczyta膰.
Oczywi艣cie podoba mi si臋 ten drugi i na dzie艅 dzisiejszy bym si臋 na ten telefon zdecydowa艂a - LG GT505. Nie wiem tylko jak膮 on ma czcioneczk臋.
Pathfinder- co to jest? To ten telefon LG?

--
animka

Data: 2010-11-10 14:54:29
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2010-11-10 14:18, animka pisze:
Nie wiem tylko jak膮 on ma czcioneczk臋.

Regulowan膮.
Do tego bez problemu da si臋 obs艂ugiwa膰 nie u偶ywaj膮c rysika.
pathfinder to GT505 a GT500 to puccini
P.

Data: 2010-11-10 17:26:35
Autor: animka
W dniu 2010-11-10 14:54, Pan Piskorz pisze:
W dniu 2010-11-10 14:18, animka pisze:
Nie wiem tylko jak膮 on ma czcioneczk臋.

Regulowan膮.

Oby nie tak jak w SE. Regulowana czcioneczka jest w nich tylko przy wklepywaniu numeru telefonu i takie "krowy" wyskakuj膮, 偶e si臋 nie mieszcz膮 w jednym rz膮dku :D
Po co to komu jak numer telefonu mo偶na wklepa膰 z zamknietymi oczami.

Do tego bez problemu da si臋 obs艂ugiwa膰 nie u偶ywaj膮c rysika.

Jeszcze tego by brakowa艂o, 偶eby rysik obs艂ugiwa膰 :-( Szczeg贸lnie jak ma si臋 zaj臋t膮 jedn膮 r臋k臋. Bez tego rysika telefonu te偶 nie da si臋 obs艂ugiwa膰 jedn膮 r臋k膮 (a w drugiej siatka z zakupami np.)

pathfinder to GT505 a GT500 to puccini

Dzi臋ki :-)

--
animka

Data: 2010-11-10 13:55:47
Autor: Pan Piskorz
LG GT505 a Samsung S5620 Monte
W dniu 2010-11-10 02:25, animka pisze:
Pewnie kto艣 ma

Mi ten LG bardzo le偶y (cho膰 wersj臋 w innej obudowie: GT500).
Z samsungiem Ci nie por贸wnam, bo nie mia艂em w r臋ce, ale mam odniesienie np. do takiego MDA Compact IV (HTC diamond).
P.

Data: 2010-11-10 17:10:18
Autor: animka
W dniu 2010-11-10 13:55, Pan Piskorz pisze:

Mi ten LG bardzo le偶y (cho膰 wersj臋 w innej obudowie: GT500).
Z samsungiem Ci nie por贸wnam, bo nie mia艂em w r臋ce, ale mam odniesienie
np. do takiego(HTC diamond).

Ok, dzi臋ki.
A ten HTC to oczywi艣cie super!
Jak si臋 go kupi to ju偶 chyba do ko艅ca 偶ycia wystarczy ;-) :-)

--
animka

Data: 2010-11-10 19:43:42
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2010-11-10 17:10, animka pisze:
A ten HTC to oczywi艣cie super!
Jak si臋 go kupi to ju偶 chyba do ko艅ca 偶ycia wystarczy ;-) :-)

Podsumuj臋 tego HTC:
kupa dziada. :-)

Oczywi艣cie windows, srindo艂s, mo偶na sobie interfejs wgra膰 r贸偶ny itd.
Ale to wszystko dzia艂a w teorii - bo koszmarnie wolno. GPS jest, ale 艂adowarka samochodowa nie jest go w stanie zasili膰 na d艂u偶sz膮 podr贸偶.
Ekranu bez rysika u偶y膰 si臋 nie da - 2 zgubi艂em, dokupi艂em kolejne 5 na zapas.
Zepsu艂o si臋 to pieru艅stwo drugi raz i podj膮艂em decyzj臋: nie naprawiam.

Ten LG, mimo 偶e tani, wydaje si臋 by膰 udany.
P.

Data: 2010-11-10 21:33:27
Autor: animka
W dniu 2010-11-10 19:43, Pan Piskorz pisze:
[...]

Staraj si臋 o to, 偶eby Ci zwr贸cili pieniadze za ten HTC jak masz jeszcze gwarancje.
Albo niech wymieni膮 na nowy.

Ten LG, mimo 偶e tani, wydaje si臋 by膰 udany.

Podobno s艂aba lampa b艂yskowa, jaka艣 LED. Ale to chyba najmo偶liwszy telefon z tej p贸艂ki cenowej. W razie czego b臋d臋 nosi艂a 2 telefony przy sobie (kurcze, tylko przyda艂yby si臋 2 karty sim). Ten m贸j SE580i robi 艂adne zdj臋cia. Nie ma lampy b艂yskowej, ale przy zapalonym 艣wietle w mieszkaniu te偶 wyjdzie nie藕le. Gorzej na dworze wieczorem, wtedy nie ma co si臋 wysila膰 z robieniem zdj臋膰.
Jak my艣lisz: zawiera膰 umow臋 3 m-ce przed zako艅czeniem tej umowy, czy poczeka膰 jeszcze? A mo偶e wypowiedzie膰 umow臋 miesi膮c przed zako艅czeniem i przenie艣膰 si臋 z Orange do Playa? Nie b臋dzie tak jak "zamieni艂 stryjek siekierk臋 na kijek"?

--
animka

Data: 2010-11-15 18:31:37
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2010-11-10 21:33, animka pisze:
Podobno s艂aba lampa b艂yskowa

To nie lampa tylko jaka艣 dioda. 艢wieci na pa艂臋 zupe艂nie, bez jakiejkolwiek regulacji jasno艣ci, zdj臋cia z bliska wychodz膮 prze艣wietlone, te w szerszym planie - co艣 ta dioda pomaga. Temperatura barwowa tego 艣wiate艂ka r贸wnie偶 jest nieokre艣lona.
Nie ma si臋 co przejmowa膰. Tzw. aparat w telefonie to dobry jest by sobie rozk艂ad z przystanku skopiowa膰 lub notatki.
Optyka i matryca w jakimkolwiek telefonie maj膮 form臋 szcz膮tkow膮,
tak si臋 nadaj膮 do robienia zdj臋膰 jak kurze skrzyd艂a do latania.
Jakby por贸wna膰 m贸j stary aparat 4MP i ten aparat to wielko艣膰 plik贸w m贸wi sama za siebie: ok. 2MB stary i telefon ok. 200KB - jako艣膰 zachowuje proporcje.

A je艣li chodzi o przed艂u偶enie - to nie wiem. oczywi艣cie jest prawdopodobne, 偶e co艣 wi臋cej zaproponuj膮, ale cud贸w z 40z艂 abonamentem to nie spodziewa艂bym si臋.
P.

LG GT505 a Samsung S5620 Monte