LG GT540 jak mmmsa skopiowac do galerii zdjec?

Data: 2011-01-06 12:31:01
Autor: robert
LG GT540 jak mmmsa skopiowac do galerii zdjec?
mam kilka zdjec w mmsach i nijak nie moge przegrac ich na kompa, jak je dodac do galerii, zeby pozniej przekopiowac na kompa? Zdjecia i filmy z galeri widze i moge kopiowac ale tych z mmsow nie widac :(

Data: 2011-01-06 12:58:48
Autor: Maciej Muran
LG GT540 jak mmmsa skopiowac do galerii zdjec?
Użytkownik "robert" <robert@wp.pl> napisał
mam kilka zdjec w mmsach i nijak nie moge przegrac ich na kompa, jak je dodac do galerii, zeby pozniej przekopiowac na kompa? Zdjecia i filmy z galeri widze i moge kopiowac ale tych z mmsow nie widac :(

W moim SGS, Android 2.2.1: Menu, Załączniki, Zapisz - "Zapisano na kartę pamięci".
M.

Data: 2011-01-06 13:18:05
Autor: robert

Użytkownik "Maciej Muran"  napisał w wiadomości

W moim SGS, Android 2.2.1: Menu, Załączniki, Zapisz - "Zapisano na kartę pamięci".
M.

a gdzie to robisz? będąc na danym mmsie?

Data: 2011-01-06 13:47:44
Autor: Kotlet wieprzowy
LG GT540 jak mmmsa skopiowac do galerii zdjec?

a gdzie to robisz? będąc na danym mmsie?

kliknij i przytrzymaj palca na zdjeciu w mmsie, wyswietli sie menu

LG GT540 jak mmmsa skopiowac do galerii zdjec?