LG GW 520 - padł ekran

Data: 2012-06-16 14:48:52
Autor: Uni
LG GW 520 - padł ekran
Telefon został uderzony w wyniku czego nie działa wyświetlacz, można jednak odbierać rozmowy przyciskając go. Dzwonienie - tylko z klawiatury - ręcznie. Chodzi głównie o odzyskanie kontaktów i ostatniego odebranego sms'a. Na kompie zainstalowałem stosowne oprogramowanie do tego modelu - PC Suite, ale po "ciemku" nie wiem jak się podłączyć klikając z klawiatury żeby uruchomić począczenie się tym programem po usb lub Bluetooth, bo na pamięć nie znam - to nie mój telefon - ja usiłuję tylko pomóc osobie która kompletnie się na tym nie zna i nie ma internetu. Może istnieje jakaś komenda systemowa która włączała by Bluetooth lub połączenie typu PC Suite poprze usb ?. Jeśli nie to może ktoś z grupowiczów napisze mi jak mam klikać "po ciemku" żeby któreś z tych połączeń uruchomić. Może też dało by się uruchomić w tym telefonie polecenia głosowe ?. Wyświetlacz po podłączeniu kabla usb podświetla ekran bo widać to przez pęknięcia ekranu, czyli interface usb powinien "żyć".

LG GW 520 - padł ekran