LG GX200 - dual sim ale jednoczesnie?

Data: 2010-12-31 10:33:58
Autor: Jacek
LG GX200 - dual sim ale jednoczesnie?
Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości news:4d1d163c$1news.home.net.pl...
Interesuje mnie GX200 firmy LG, dual sim i mialo to wg moich wiadomosci dzialac jak DWA telefony w jednym telefonie :) Czyli dzwonie z SIM1 (gadam z kobieta, z nimi to trzeba dlugo...) i tak gadam godzinami i w tym samym czasie jestem caly czas DOSTEPNY, tj da sie do mnie zadzwonic i rozmowe rownoczesnie odebrac, na SIM2.

samsungi mają oba numery aktywne nonstop.
Mozesz sie przełączać miedzy dwiema aktywnymi rozmowami, zawieszając drugą.

Jacek

LG GX200 - dual sim ale jednoczesnie?