LG KS360 - kopiowanie SMS

Data: 2009-11-12 03:21:26
Autor: j_d
LG KS360 - kopiowanie SMS
Witam!

Chciałbym skopiować wiadomości SMS i zarchiwizować je w komputerze.
Telefon to LG KS360. Szukałem jakiegoś oprogramowania lub sterownika,
ale nie znalazłem :-(  Czy w tym modelu taka operacja jest w ogóle
możliwa?

Pozdrawiam,

j_d

P.S. Po podłączeniu do komputera przez USB mam jedynie możliwość
skopiowania zdjęć zrobionych aparatem w telefonie.

P.S.2 W starej Nokii do kabelka USB było dołączone oprogramowanie
(dostępne też na stronie WWW), za pomocą którego można było bez
problemu wykonać taką operację.

LG KS360 - kopiowanie SMS