LG KS365 nie moze...

Data: 2014-04-15 15:13:45
Autor: arturvin2007
LG KS365 nie moze...
Witajcie,

jest sobie pacjent ktory nazywa sie LG KS365 z bardzo duza iloscia SMS'ow ktore  trzeba zgrac na PC-ta, czyli zrobic typowy "backup".

Niestety, mam z tym bardzo duze problemy.

Zassalem ze strony LG sterowniki i program LG Mobile Sync. Po instalacji i uruchomieniu, polaczenie po kablu USB jest wprawdzie wykrywane, ale jest wykrywane jako polaczenie przez modem. Lista SMS'ow nie jest widoczna.
Caly dzien kombinowalem z ustawieniami, ale poleglem.

Czy ktos z Was moze zaproponowac jakis soft ktory zrobi backup SMS'ow z mozliwoscia przegladniecia ich na PC-cie?

Dzieki!

ps. LG PC Suite IV w ogole nie widzi w/w telefonu (BT/kabel USB).

Data: 2014-04-16 02:31:42
Autor: Smok Eustachy
LG KS365 nie moze...
W dniu 16.04.2014 00:13, arturvin2007@gmail.com pisze:
/.../
Dzieki!

ps. LG PC Suite IV w ogole nie widzi w/w telefonu (BT/kabel USB).

A obsługuje ten telefon?

Data: 2014-04-16 12:38:09
Autor: arturvin2007
LG KS365 nie moze...
W dniu ¶roda, 16 kwietnia 2014 02:31:42 UTC+2 u¿ytkownik Smok Eustachy napisa³:
W dniu 16.04.2014 00:13, arturvin2007@gmail.com pisze:

/.../

> Dzieki!

> ps. LG PC Suite IV w ogole nie widzi w/w telefonu (BT/kabel USB).

A obs³uguje ten telefon?

Wyglada na to, ze akurat tego modelu nie obsluguje.

Data: 2014-04-16 07:26:45
Autor: JoteR
LG KS365 nie moze...
<arturvin2007@gmail.com> napisal:

Zassalem ze strony LG sterowniki i program LG Mobile Sync.
Po instalacji i uruchomieniu, polaczenie po kablu USB jest wprawdzie
wykrywane, ale jest wykrywane jako polaczenie przez modem.

Prawidlowo. W trybie mass storage mialbys tylko dostep do zawartosci karty pamieci.

LG PC Suite IV w ogole nie widzi w/w telefonu (BT/kabel USB).

To stary telefon. Spróbuj równie starej wersji LC PC Suite II.

JoteR

Data: 2014-04-16 12:41:35
Autor: arturvin2007
LG KS365 nie moze...
W dniu środa, 16 kwietnia 2014 07:26:45 UTC+2 użytkownik JoteR napisał:
> [...]

Prawidlowo. W trybie mass storage mialbys tylko dostep do zawartosci karty pamieci.

> LG PC Suite IV w ogole nie widzi w/w telefonu (BT/kabel USB).

To stary telefon. Spr�buj r�wnie starej wersji LC PC Suite II.

JoteR

Dzieki za wskazowke. Faktycznie wersja II zadziala/zobaczyla telefon, ale niestety... pomimo ustanowionego polaczenia (kabel USB) dane z telefonu nie sa w programie widoczne (np. SMSy). W innym sofcie podczas odczytu SMS program sie wysypuje wiec moze to jakis bug jest?

W "Inbox" jest 80 SMS, w "Sent" 410 SMS.

Data: 2014-04-16 22:06:21
Autor: MichaelData®
LG KS365 nie moze...
arturvin2007@gmail.com wydumał(a) w
news:2cdfe379-d6b5-4582-8d18-54849299de30googlegroups.com :

Spróbuj tego: http://www.mobiledit.com/downloads

--
Michael________â„¢
______/) /\ | /\

Data: 2014-04-17 04:05:49
Autor: arturvin2007
LG KS365 nie moze...
> jakis bug jest?

> W "Inbox" jest 80 SMS, w "Sent" 410 SMS.

Spróbuj tego: http://www.mobiledit.com/downloads

Dzieki za wskazowke - wlasnie o tym sofcie myslalem. Wysypuje sie przy "Inbox" raczej nie dotykajac "Sent". Kod bledu (0x00003544) przeslalem do producenta aoftu i podziekowali mi za info i, ze sie odezwa tak szybko jak to bedzie mozliwe ;)
Of kors polaczenie z wykorzystaniem BT daje taki sam rezultat.

Albo olej±, albo... :)

LG KS365 nie moze...