LG L5

Data: 2013-03-24 13:30:19
Autor: J.F.
LG L5

Jako ze mi usiluja to wcisnac ... kto potrafi wymienic wady ?

Zalety maja wszystkie, wady sa istotne :-)

J.

Data: 2013-03-24 14:24:29
Autor: ToMasz
LG L5
W dniu 24.03.2013 13:30, J.F. pisze:

Jako ze mi usiluja to wcisnac ... kto potrafi wymienic wady ?

Zalety maja wszystkie, wady sa istotne :-)

J.
kolegama i ogólnie jest zadowolony, z tym że to jego pierwszy smartfon. JEdnak płakał że teraz takie cudo nowe to chyba 499zł a używane 14dni 100zł taniej. więd jak płacisz 15zł/mc to warto, jak 50 to sobie policz czy się kalkuluje

ToMasz

Data: 2013-03-24 15:21:13
Autor: J.F.
LG L5
Dnia Sun, 24 Mar 2013 14:24:29 +0100, ToMasz napisał(a):
[...]

W zasadzie wciskaja za darmo, ale jak wiadomo nie ma darmowych telefonow
:-)

J.

Data: 2013-03-24 18:32:19
Autor: ToMasz
LG L5
W dniu 24.03.2013 15:21, J.F. pisze:
[...]

za darmo to ty nic nie dostaneisz. Możesz śmiało powiedzieć że nie chcesz telefonu, a w zamian 2x tyle minnut albo 50% abonamentu ( o ile to ma sens)

ToMasz

Data: 2013-03-24 19:14:02
Autor: J.F.
LG L5
Dnia Sun, 24 Mar 2013 18:32:19 +0100, ToMasz napisał(a):
[...]

Nie chce, i tak nie wygaduje tego co daja.

albo 50% abonamentu ( o ile to ma sens)

A tak to oni nie chca :-)

No i w sumie wychodzi na to ze telefon za darmo.

J.

Data: 2013-03-24 20:18:17
Autor: ToMasz
LG L5
W dniu 24.03.2013 19:14, J.F. pisze:
[...]

zobacz co jeszcze oferują  i co mozna opchnąć. albo przejdź do pleja

Data: 2013-03-24 21:48:00
Autor: J.F.
LG L5
Dnia Sun, 24 Mar 2013 20:18:17 +0100, ToMasz napisał(a):
W dniu 24.03.2013 19:14, J.F. pisze:
albo 50% abonamentu ( o ile to ma sens)
A tak to oni nie chca :-)
No i w sumie wychodzi na to ze telefon za darmo.

zobacz co jeszcze oferują  i co mozna opchnąć.

Jakby bylo dobre ... zatrzymalbym ..

albo przejdź do pleja

I bedzie taniej ? Bo my tu o abo 25 zl :-)

J.

Data: 2013-03-25 00:39:38
Autor: $heikh el $hah
LG L5
W dniu 2013-03-24 21:48, J.F. pisze:
[...]

albo przejdĹş do pleja

I bedzie taniej ? Bo my tu o abo 25 zl :-)

Ale weź i nierozpakowane wrzuć na allegro. Otrzymaną kwotę sobie podziel przez ilość miesięcy umowy, odejmij od tych 25 zł i się ciesz. :) Ludzie bardzo często tak właśnie robią.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-03-24 14:59:45
Autor: dizel
LG L5
On Sun, 24 Mar 2013 13:30:19 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Jako ze mi usiluja to wcisnac ... kto potrafi wymienic wady ?

Zalety maja wszystkie, wady sa istotne :-)

Jedyną jego wadą jest brak zalet:)

Pozdrawiam

Data: 2013-03-24 15:55:09
Autor: kakmar
LG L5
Dnia 24.03.2013 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:

Jako ze mi usiluja to wcisnac ... kto potrafi wymienic wady ?

To bardzo budĹźetowa konstrukcja, taki odpowiednik Xperii mirro,
szeroko opisywanej na TG ;). Oczywiście wszystko zależy jeszcze od oczekiwań.
Zalety maja wszystkie, wady sa istotne :-)

Słuszna koncepcja.

--
kakmaratgmaildotcom

LG L5