LG L7 II

Data: 2014-04-18 08:47:53
Autor: mz
LG L7 II
Witam
Niedługa będe zmieniał operatora lub przedłużał umowę na abonament.
Zastanawiam się nad LG L7 II.
Co sądzicie o tym telefonie ? A może coś podobnego do niego - co wy byście wybrali o podobnych lub lepszych parametrach ?
Interesują mnie telefony nie większe niż 4" - 4,3".

Pozdrawiam

Data: 2014-04-18 00:02:39
Autor: krzysztofsf
LG L7 II
W dniu piątek, 18 kwietnia 2014 08:47:53 UTC+2 użytkownik mz napisał:
co wy byście wybrali o podobnych lub lepszych parametrach ?

Interesują mnie telefony nie większe niż 4" - 4,3".

Wariant najmocniejszy

http://www.mgsm.pl/pl/katalog/sony/xperiaz1compact/Sony-Xperia-Z1-Compact.html

Data: 2014-04-18 09:42:08
Autor: mz
LG L7 II

Użytkownik "krzysztofsf"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:160b69aa-f3fa-4f09-bcab-549e6185461f@googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Fakt robi wrażenie tak jak jego cena ;)
No i zapomniałem dodać, że mam złe doświadczenia z Sony.
Od prawie dwóch lat męczę się z SE LWW. Niby wszyscy piszą, że dobry telefon ale mi on nie odpowiada. Do tego serwis jeden na całą Polskę.

Data: 2014-04-18 05:24:14
Autor: krzysztofsf
LG L7 II
W dniu piątek, 18 kwietnia 2014 09:42:08 UTC+2 użytkownik mz napisał:
> [...]

> co wy byście

> wybrali o podobnych lub lepszych parametrach ?

> Interesują mnie telefony nie większe niż 4" - 4,3".

Pytales, co "bysmy wybrali". ja bym wybral powyzszy.
sadze, ze niedlugo zejdzie na 1200-1300 zl na allegro + pojawi sie w ofertach operatorow.

No i zapomniałem dodać, że mam złe doświadczenia z Sony.

Od prawie dwóch lat męczę się z SE LWW. Niby wszyscy piszą, że dobry telefon ale mi on nie odpowiada.

Bo to archaiczny zabytek jest.
http://www.telepolis.pl/telefony/sony-ericsson-live-with-walkman,4,2,1925.html?t=0

malo RAM,wyjatkowo malo ROM, rdzeni, baterii, android stanal na 4.0

Ten Lg nie jest zly ale ma malo ram,rom, nie wiem czy dostanie kitekat i sadze, ze szybko rowniez zacznie cie wkurzac

Do tego serwis jeden na całą Polskę.

Data: 2014-04-18 06:30:07
Autor: Pszemol
LG L7 II
"mz" <lapaczspam@wp.pl> wrote in message news:5350d74c$0$2376$65785112news.neostrada.pl...
No i zapomniałem dodać, że mam złe doświadczenia z Sony.
Od prawie dwóch lat męczę się z SE LWW.
Niby wszyscy piszą, że dobry telefon ale mi on nie odpowiada.

Co Cię w nim męczy? Co Ci nie odpowiada?

Do tego serwis jeden na całą Polskę.

Korzystałeś z serwisu? Co Ci się zepsuło w ciągu tych 2 lat?

Data: 2014-04-22 07:03:34
Autor: mz
LG L7 II

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lir2bc$cim$1@dont-email.me...

[...]

Wyświetlacz - wymiana na mój koszt bo zbiłem ;)

Data: 2014-04-18 11:03:59
Autor: dizel
LG L7 II
On Fri, 18 Apr 2014 08:47:53 +0200, "mz" <lapaczspam@wp.pl> wrote:

[...]

Co prawda 4,5 cala ale myślę że lepszy telefon:
http://www.telepolis.pl/telefony/motorola-moto-g,4,2,2491.html
Jest tam błąd bo ma już kitkata na pokładzie.
Co do minusów to brak lte.
Od jakiegoś czasu jest dostępny w play.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-18 17:29:12
Autor: Trybun
LG L7 II
W dniu 2014-04-18 11:03, dizel pisze:

[...]

Jak to jest z tym LTE, na co patrzeć żeby w takiej Motoroli nadawało się do użytku w Polsce?.. A nie sugerować się tylko tym że ma. Jak np. tym że ma CDMA, które jednak w Polsce do niczego się nie przyda bo nie pracuje w częstotliwościach wykorzystywanych przez polskich operatorów?

Data: 2014-04-18 21:38:48
Autor: dizel
LG L7 II
On Fri, 18 Apr 2014 17:29:12 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

[...]

Tu masz trochę wyjaśnione jak to wygląda w Polsce:
http://jdtech.pl/2014/04/tablety-do-lte-lista-zgodnosci.html#more-3460

Pozdrawiam

Data: 2014-04-19 19:04:10
Autor: Trybun
LG L7 II
W dniu 2014-04-18 21:38, dizel pisze:
[...]

Czyli jak na razie w użytku jest tylko częstotliwość 1800Mhz. Dzięki za info.

Data: 2014-04-18 18:52:57
Autor: ToMasz
LG L7 II
W dniu 18.04.2014 08:47, mz pisze:
[...]

nie mierz telefonu calami wyświetlacza. to złudne i w wielu przypadkach błędne

ToMasz

Data: 2014-04-22 07:05:58
Autor: mz
LG L7 II

Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53515869$0$2149$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
Nie mierze. Nie chce tylko większego.

Data: 2014-04-19 17:44:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
LG L7 II

"mz" 5350ca95$0$2373$65785112@news.neostrada.pl

Zastanawiam się nad LG L7 II.
Co sądzicie o tym telefonie ?

Nie bierz czegoś, co ma Android 4.x i mniej niż 1 GB RAMek.
Android 4.1 do najnowszych nie należy.

To telefon przeszłości.

Data: 2014-04-19 17:48:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
LG L7 II

"Eneuel Leszek Ciszewski" liu5ma$c9s$1@node1.news.atman.pl

Zastanawiam się nad LG L7 II.
Co sądzicie o tym telefonie ?

Nie bierz czegoś, co ma Android 4.x i mniej niż 1 GB RAMek.
Android 4.1 do najnowszych nie należy.

To telefon przeszłości.

Pod względem złomu -- też przeżytek. :)
Qualcomm MSM8225 to CPU przeszłości.

Data: 2014-05-13 23:16:14
Autor: Smok Eustachy
LG L7 II
W dniu 19.04.2014 17:44, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
/.../
Nie bierz czegoś, co ma Android 4.x i mniej niż 1 GB RAMek.
Android 4.1 do najnowszych nie należy.

To telefon przeszłości.

Niech se kupi procka 2 x 4 rdzenie czas pracy na baterii 15 sekund

LG L7 II