LG L7 II

Data: 2014-04-18 11:03:59
Autor: dizel
LG L7 II
On Fri, 18 Apr 2014 08:47:53 +0200, "mz" <lapaczspam@wp.pl> wrote:

Witam
Niedługa będe zmieniał operatora lub przedłużał umowę na abonament.
Zastanawiam się nad LG L7 II.
Co sądzicie o tym telefonie ? A może coś podobnego do niego - co wy byście wybrali o podobnych lub lepszych parametrach ?
Interesują mnie telefony nie większe niż 4" - 4,3".

Co prawda 4,5 cala ale myślę że lepszy telefon:
http://www.telepolis.pl/telefony/motorola-moto-g,4,2,2491.html
Jest tam błąd bo ma już kitkata na pokładzie.
Co do minusów to brak lte.
Od jakiegoś czasu jest dostępny w play.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-18 17:29:12
Autor: Trybun
LG L7 II
W dniu 2014-04-18 11:03, dizel pisze:

[...]

Jak to jest z tym LTE, na co patrzeć żeby w takiej Motoroli nadawało się do użytku w Polsce?.. A nie sugerować się tylko tym że ma. Jak np. tym że ma CDMA, które jednak w Polsce do niczego się nie przyda bo nie pracuje w częstotliwościach wykorzystywanych przez polskich operatorów?

Data: 2014-04-18 21:38:48
Autor: dizel
LG L7 II
On Fri, 18 Apr 2014 17:29:12 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

[...]

Tu masz trochę wyjaśnione jak to wygląda w Polsce:
http://jdtech.pl/2014/04/tablety-do-lte-lista-zgodnosci.html#more-3460

Pozdrawiam

Data: 2014-04-19 19:04:10
Autor: Trybun
LG L7 II
W dniu 2014-04-18 21:38, dizel pisze:
[...]

Czyli jak na razie w użytku jest tylko częstotliwość 1800Mhz. Dzięki za info.

LG L7 II