LG L9 - Reorganizacja proces贸w

Data: 2014-06-12 01:05:52
Autor: Krystek
LG L9 - Reorganizacja proces贸w
W dniu 2014-06-11 21:30, Janusz Wo pisze:
Mam telefon LG L9 od ok. 2 lat. By艂em bardzo z niego zadowolony. Od
miesi膮ca zacz臋艂y si臋 jednak k艂opoty. Gdy chc臋 zadzwoni膰 gdzie艣, pojawia
si臋 po wybraniu numeru napis "Reorganizacja proces贸w wewn臋trznych.
Prosz臋 spr贸bowa膰 za chwil臋." Mog臋 gdziekolwiek zadzwoni膰 dopiero po
kilku pr贸bach. Na dodatek znajomi zacz臋li mi m贸wi膰, 偶e cz臋sto jestem
niedost臋pny, a to nie jest prawda. Nie dostaj臋 wtedy te偶 powiadomie艅, 偶e
kto艣 do mnie dzwoni艂 w tym czasie. Jestem w orange, mam zaktualizowany
firmware do najnowszego oficjalnego.
I pytam: O co tu chodzi? Wkurzony jestem do艣膰.

Czy masz w nim wiele zainstalowanych aplikacji? Czy u偶ywasz telefonu w momencie, gdy nie dzwonisz z niego (np. do Internetu, do s艂uchania muzyki)? I czy masz w艂膮czone ca艂y czas po艂膮czenie z Internetem? Je艣li masz uruchomione programy typu FB, poczta i Foursquare (one s膮 cz臋sto w艂膮czone w tle, gdy system potwierdza, 偶e jest 艂膮czno艣膰 z Internetem) to mo偶e zaczyna brakowa膰 pami臋ci i system musi porz膮dkowa膰 nieaktywne aplikacje zamykaj膮c je? St膮d te komunikaty. Mo偶e kiedy艣 mia艂e艣 mniej program贸w i system jeszcze si臋 wyrabia艂. A teraz ju偶 nie daje rady.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

LG L9 - Reorganizacja proces贸w