LG L9 - Reorganizacja procesów

Data: 2014-06-11 21:30:55
Autor: Janusz Wo
LG L9 - Reorganizacja procesów
Witam!
Mam telefon LG L9 od ok. 2 lat. Byłem bardzo z niego zadowolony. Od miesi±ca zaczęły się jednak kłopoty. Gdy chcę zadzwonić gdzie¶, pojawia się po wybraniu numeru napis "Reorganizacja procesów wewnętrznych. Proszę spróbować za chwilę." Mogę gdziekolwiek zadzwonić dopiero po kilku próbach. Na dodatek znajomi zaczęli mi mówić, że często jestem niedostępny, a to nie jest prawda. Nie dostaję wtedy też powiadomień, że kto¶ do mnie dzwonił w tym czasie. Jestem w orange, mam zaktualizowany firmware do najnowszego oficjalnego.
I pytam: O co tu chodzi? Wkurzony jestem do¶ć.
Dzięki za pomoc z góry - Janusz Wo

Data: 2014-06-12 01:05:52
Autor: Krystek
LG L9 - Reorganizacja procesĂłw
W dniu 2014-06-11 21:30, Janusz Wo pisze:
Mam telefon LG L9 od ok. 2 lat. Byłem bardzo z niego zadowolony. Od
miesiąca zaczęły się jednak kłopoty. Gdy chcę zadzwonić gdzieś, pojawia
[...]
ktoś do mnie dzwonił w tym czasie. Jestem w orange, mam zaktualizowany
firmware do najnowszego oficjalnego.
I pytam: O co tu chodzi? Wkurzony jestem dość.

Czy masz w nim wiele zainstalowanych aplikacji? Czy używasz telefonu w momencie, gdy nie dzwonisz z niego (np. do Internetu, do słuchania muzyki)? I czy masz włączone cały czas połączenie z Internetem? Jeśli masz uruchomione programy typu FB, poczta i Foursquare (one są często włączone w tle, gdy system potwierdza, że jest łączność z Internetem) to może zaczyna brakować pamięci i system musi porządkować nieaktywne aplikacje zamykając je? Stąd te komunikaty. Może kiedyś miałeś mniej programów i system jeszcze się wyrabiał. A teraz już nie daje rady.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

LG L9 - Reorganizacja procesów