LG Optimus 3D max - stracił aktywność USB

Data: 2017-02-22 12:56:26
Autor: universis
LG Optimus 3D max - stracił aktywność USB
Normalnie wkładając kabel usb wcześniej jednym końcem podłączony do pracującego PC/Laptopa na ekranie LG pojawiało się okienko z opcjami wyboru modu pracy tego złącza. Teraz nic się nie pokazuje. Z telefonem nic nie robiłem prócz instalacji skype'a. Jak przywrócić to okienko ?

Data: 2017-02-23 08:35:06
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2017-02-22 o 13:56, universis pisze:
[...]

Dwie możliwości - opcje te są widoczne po ściągnięciu górnej belki raz w dół - będziesz miał informację, że trwa ładowanie przez USB - pacnięcie w to otworzy okienko wyboru opcji.
Sposób drugi (jeśli nie działa pierwszy) to restart telefonu - kolega tak miał raz - może i Tobie pomoże :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2017-03-02 16:22:00
Autor: universis
LG Optimus 3D max - stracił aktywność USB
W dniu 23.02.2017 o 07:35, Mirek Ptak pisze:
[..]
> [...]
> w to otworzy okienko wyboru opcji.
> Sposób drugi (jeśli nie działa pierwszy) to restart telefonu - kolega

Dziekuję za odpowiedź - dopiero teraz mogłem odczytać i odpisuję.. U mnie w Android 2.3.6 takiej ikonki nie ma na belce, a pociągnięcie dolnej belki w górę takiej ikonki nie daje. Znalazłem ją jednak inaczej : Na ekranie głównyk : klik Ustawienia
potem : Łączność i dostaje 3 pozycje :

Tryb domyślny połączeń
Zawsze pytaj
Połączenia Wi-Fi
Po kliknięciu tej pierwszej dostaję 4 opcje :

1. Tylko ladowanie
2. Pamięc masowa
3. Oprogramowanie PC
4. Tethering przez USB

Wybieram : Pamięć Masowa - ale nic to nie daje - podczas podłączania komputera na ekranie komórki nic się nie dzieje, a w kompie nie widać komórki ani jako dysku ani jako urządzenia powiązanego z oprogramowaniem PC. Gdyby było inaczej - nie napisałbym tego postu
ani tetu inicjującego wątek.

Data: 2017-03-02 16:31:14
Autor: universis
[...]

Dziękuję za odpowiedź - dopiero teraz mogłem odczytać i odpisuję..
U mnie w Android 2.3.6 takiej ikonki nie ma na belce, a pociągnięcie dolnej belki w górę takiej ikonki nie daje. Znalazłem ją jednak inaczej : Na ekranie głównym : klik Ustawienia

ani tego inicjującego wątek.

Data: 2017-03-15 11:53:11
Autor: universis
W dniu 22.02.2017 o 12:56, universis pisze:
[...]

OK. W takim razie może ktoś sie wypowie czy przywracając "ustawienia fabryczne" nie utracę fotek, filmów i map do Sygic - bo o te dane batalia - ani po kablu, ani po Wi-Fi i po Bluetooth nie mogę dojść do nich, a telefon sobie normalnie działa - dzwonię i odbieram rozmowy.

Data: 2017-03-15 23:30:26
Autor: Animka
W dniu 2017-03-15 o 12:53, universis pisze:
[...]

Fotek i filmów nie masz na karcie pamięci -wnioskuję z tego co piszesz.
Jak masz kartę pamięci to ją najpierw na wszelki wypadek zawsze możesz wyjąć.

--
animka

Data: 2017-03-17 14:27:07
Autor: universis
W dniu środa, 15 marca 2017 23:04:33 UTC użytkownik Animka napisał:
> [...]
Jak masz kartę pamięci to ją najpierw na wszelki wypadek zawsze możesz wyjąć.

Tak, z małym ale - w moim telefonie karta pamięci jest wbudowana na stałe.

LG Optimus 3D max - stracił aktywność USB