LG Swift Plus (P500) - my??licie, ??e pojawi si Ä? w Plusie??

Data: 2011-02-03 20:12:55
Autor: Konop
LG Swift Plus (P500) - my??licie, ??e pojawi si Ä? w Plusie??
Witam

Ostatnio pytałem o to jaki telefon wybrać. Po przemyśleniach stwierdziłem, że najlepszy dla mnie będzie LG Swift. No, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia - naturalnie wolałbym LG Swift Plus, czyli P500. Wiem, że to nie grupa dla wróżek, ale może osoby, które lepiej znają ten rynek są w stanie przewidzieć jak będzie się zmieniać cena "sklepowa" tego telefonu, czy jest szansa, że pojawi się w Plusie "w abonamencie" i czy będzie "za złotówkę" w abonamentach ok. 50zł ;).. Ja nie śledzę na bieżąco tego rynku i po prostu nie mam pojęcia w jakim tempie ceny telefonów zmieniają się i czy fakt, że Plus jeszcze nie dodał tego telefonu do oferty oznacza, że nie zamierza tego robić...

  Konop

Data: 2011-02-04 20:30:41
Autor: Pan Piskorz
LG Swift Plus (P500) - my??licie, ??e pojawi siÄ? w Plusie??
W dniu 2011-02-03 20:12, Konop pisze:
LG Swift Plus, czyli P500

Poszukaj sobie ZTE Blade, podobny do p500 ale z bardziej zadrobnionym ekranem.
Jak Ci chińskie logo przeszkadza,
znajdziesz go pod markami Orange, Dell i innymi  ;-)

P.

LG Swift Plus (P500) - my??licie, ??e pojawi si Ä? w Plusie??