LG psuje p³ytki DVD DL

Data: 2010-03-17 13:55:00
Autor: Santana
LG psuje p³ytki DVD DL

U¿ytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hnqibj$3ok$1atlantis.news.neostrada.pl...
spotka³ siê Kto¶ z was z takim problemem - nagrywarka LG G22LS50 psuje p³ytki DL...
ogólnie wystêpuje takie zjawisko, ¿e podczas nagrywania ta nagrywarka dziwnie stuka g³owic± - ale tylko na pocz±tku p³yty i na koñcu... podobnie dziwnie stuka g³owic± jak w³o¿ê do niej nagran± ju¿ p³ytkê... nagrywam na OMEGA DVD+R DL, czyli nie byle co.

co sprawdzi³em: wymieni³em nagrywarkê na now±, to samo... wymieni³em p³ytki na nowe, to samo...

nie wiem co dalej, pozostaje p³yta g³ówna i zasilacz, mo¿e najpierw spróbujê zmieniæ zasilacz...

jak Kto¶ co¶ wie, to proszê o info.

Spróbuj na innych p³ytkach, nalepiej dobrej jako¶ci. Nagra³em do tej pory zaledwie kilkana¶cie DL ale regu³a okaza³a siê sztywna. Wszystkie badziewia trafi³y do kosza, a wszystkie markowe nagra³y sie bezb³êdnie. Omega to raczej dolna pó³ka :)
Przy p³ytkach jednowarstwowych ta regu³a siê nie sprawdza. Najwyra¼niej DL wymagaj± wiêkszego re¿imu technologicznego.
Pozdrawiam

Data: 2010-03-17 14:18:37
Autor: identifikator: 20040501
LG psuje p³ytki DVD DL
Przy p³ytkach jednowarstwowych ta regu³a siê nie sprawdza. Najwyra¼niej DL wymagaj± wiêkszego re¿imu technologicznego.

ale mi tak siê sta³o jaki¶ miesi±c temu, wcze¶niej nie mia³em ¿adnych problemów... dziwna sprawa.

Data: 2010-03-17 15:57:19
Autor: Animka
LG psuje p³ytki DVD DL
[...]

Spróbuj nagraæ innym programem do nagrywania i we¼ now± p³ytkê.

--
animka

LG psuje p³ytki DVD DL