LG42LF65 - problemy z obrazem

Data: 2013-07-31 19:39:04
Autor: tyran
LG42LF65 - problemy z obrazem
Witam

Mam problem z moim 5-letnim już TV (TV LG 42LF65). Czasami po włączeniu nie zaskakuje ekran (czarny jakby był wyłączony) natomiast dzwięk słychać. Pomaga wyłączenie i włączenie. Natomiast drugi problem większy to poziome linie, a po jakimś czasie zanik ekranu. Występuje to przy ustawieniach konsoli lub dekodera UPC dla rozdzielczości 1080i. Przy zmniejszone rozdzielczości np. 720p problem również występuje, ale już nie tak często. Nakręciłem dzisiaj filmik telefonem jak to wygląda w praktyce: http://youtu.be/YOxIsWDHYyQ

Da się to naprawić (jestem z Wrocławia)? Ile to może kosztować? Czy "wyrzucić go przez okno" i szukać nowego?

tyran

Data: 2013-07-31 21:45:50
Autor: forestdumb
tyran wrote:
[...]

http://www.elektroda.pl/rtvforum/forum191.html

tu poszukaj a jak nic to posta zrob

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1482575&highlight=42lf65&sid=68bd3e0fe243b267590d17b03e76184f

pewno ta drogą, jak masz 2 lewe rece i nie wiesz co to kalafonia, plus i minus, katoda, elektroda to zlec w jakims zakladzie. A co to wad na wizji hmm tu juz mam obawy ze tak prosto moze nie byc ale nie siedze w RTV, zaklocenia dosc cyfrowej natury ale moze cos nie styka na matrycy i idzie naprawic?

LG42LF65 - problemy z obrazem