LIBOR

Data: 2011-08-31 20:47:43
Autor: Marek Madej
LIBOR
Witam,
Szwajcarzy straszą ujemnymi stopami, czy ktoś na grupie może wie w jaki sposób banki będą liczyć oprocentowanie kredytów oprocentowanych marża + libor. Ostatnio czytałem o błędach w systemach bankowych związanych z ujemnym jednomiesięcznym libor-em, nie doczytałem  się jednak jakie powinno być oczekiwane zachowanie systemu. Czy ujemny LIBOR będzie traktowany jako zerowy czy też będzie liczona suma arytmetyczna i teoretycznie możliwe jest ujemne oprocentowanie kredytu?
Marek

Data: 2011-08-31 20:53:56
Autor: Marek Madej
LIBOR
upss.. przepraszam nie zauważyłem że temat pojawił się 20 wątków niżej, uznajmy ten wątek za zamknięty.