LICZNIK WNIOSKÓW: 29380

Data: 2011-07-01 23:17:14
Autor: Alex
LICZNIK WNIOSKÓW: 29380

> 29710 czyli 150 wniosków w ciągu 10 minut... przy takim tempie za > kolejne 20 minut będzie 30000 :)

3 tys. już mineło , myślę iż przedłużą termin

Data: 2011-07-02 07:45:03
Autor: Damian News
LICZNIK WNIOSKÓW: 29380

> kolejne 20 minut będzie 30000 :)

3 tys. już mineło , myślę iż przedłużą termin

No i stało się:

O wysokości oprocentowania Lokaty Wspólnej decyduje liczba klientów, którzy założą lokatę w okresie promocji, tj. w dniach od 27 czerwca do 5 lipca 2011 r.

Tylko że od dziś te lokaty miały zostać podwyższone a teraz wyższe % będzie dopiero od 6 lipca.
Jaja sobie z ludzi robią.

Data: 2011-07-02 08:11:32
Autor: maciek
LICZNIK WNIOSKÓW: 29380

"Damian News" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> wrote in message news:iumb92$bsj$1news.onet.pl...

&gt; kolejne 20 minut będzie 30000 :)

[...]

Historia lubi się powtarzać. Od 6 lipca powinni dać lokatę "na wyścigi" z oprocentowaniem takim, jakie ostatecznie wyszło z "wspólnej" ;-)

Tylko że od dziś te lokaty miały zostać podwyższone a teraz wyższe % będzie dopiero od 6 lipca.
Jaja sobie z ludzi robią.

Ale wiesz na pewno, czy tak tylko sobie gdybasz? Poprzednim razem też przedłużali, więc lokaty miały trzy różne stawki oprocentowania - przed pierwotnym terminem zakończenia zgłoszeń, pierwsze podwyższone po pierwotnym terminie zgłoszeń i drugie podwyższone po ostatecznym terminie zgłoszeń.

Pozdrawiam,
maciek

Data: 2011-07-02 09:09:38
Autor: Damian News
LICZNIK WNIOSKÓW: 29380

[...]

Poprzednio nie zakładałem więc nie wiem jak to było, a teraz mam 5,39% a miało być już podwyższone. Może do końca dnia zdążą podwyższyć.

Pozdrawiam
Damian

LICZNIK WNIOSKÓW: 29380