LINEA lub SEDICI co wybrać?

Data: 2009-06-07 14:03:09
Autor: kowtow
LINEA lub SEDICI co wybrać?
Linea 1.4  16V 120 km
Sedici 1.6  16V   107 km  4x2
wersja wyposażenia podobna
Siedzę analizuję już 3 dzień i nie wiem co wybrać
Proszę o wypowiedz użytkowników
Dziękuję

Data: 2009-06-07 15:55:33
Autor: Tomi
LINEA lub SEDICI co wybrać?
Użytkownik "kowtow" <kowtow@maturewoman.op.pl> napisał w wiadomości news:h0gak6$1e2$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Przeciez to 2 calkiem inne auta. Wybierz ten typ, ktory potrzebujesz.

Data: 2009-06-07 17:31:30
Autor: usrobo
LINEA lub SEDICI co wybrać?
kowtow pisze:
[...]
linea "limuzyyna" ze benzynowa sprezarką
ssedichi suv z dieslem

2 rozne auta

Data: 2009-06-07 22:32:58
Autor: On
LINEA lub SEDICI co wybrać?
jesli sedici ma 4x4 to sedici,
jesli nie to linea - takie moje zdanie,
ale ogólnie wolę większy samochód niż mniejszy...

--
Laguna III 2.0 dci 2008 Expression
ex Laguna II 2.0 16v 2007 ESPrience

Data: 2009-06-07 22:35:22
Autor: Alex81
LINEA lub SEDICI co wybrać?
In article <h0gak6$1e2$1@nemesis.news.neostrada.pl>, kowtow@maturewoman.op.pl says...
Linea 1.4  16V 120 km
Sedici 1.6  16V   107 km  4x2
Pseudoterenówka z napędem na tylko 2 koła to jakiś żart, do tego ma twardsze zawieszenie i słabszy silnik...

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-06-07 21:41:25
Autor: Waldek Godel
LINEA lub SEDICI co wybrać?
Dnia Sun, 7 Jun 2009 22:35:22 +0200, Alex81 napisał(a):

Linea 1.4  16V 120 km
Sedici 1.6  16V   107 km  4x2
Pseudoterenówka z napędem na tylko 2 koła to jakiś żart, do tego ma twardsze zawieszenie i słabszy silnik...

1. sedici ma też 4x4 - chce im się robić dwie wersje?
2. przecież SUV-y i tak nie są do jeżdżenia w terenie, więc co za różnca?
będzie mniej palił..

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-08 07:12:52
Autor: Alex81
LINEA lub SEDICI co wybrać?
In article <1c9glmn8jeoon$.dlg@lepper.institute.com>, nospam@orangegsm.info says...
> Pseudoterenówka z napędem na tylko 2 koła to jakiś żart, do tego ma twardsze > zawieszenie i słabszy silnik...

1. sedici ma też 4x4 - chce im się robić dwie wersje?
Dziwne acz prawdziwe - chce im się. Podstawowa wersja to FWD.

2. przecież SUV-y i tak nie są do jeżdżenia w terenie, więc co za różnca?
W sumie racja ;)

będzie mniej palił..
No, tu może być różnie. Wprawdzie obydwa ważą prawie tyle samo (ok. 1200kg), ale Sedici jest cokolwiek mniej opływowe. Zauważ też, że Linea jest napędzana silnikiem T-jet (turbo), czyli przy spokojnej jeździe powinna być bardziej oszczędna.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-06-08 09:59:56
Autor: Waldek Godel
LINEA lub SEDICI co wybrać?
Dnia Mon, 8 Jun 2009 07:12:52 +0200, Alex81 napisał(a):

[...]

Jest jeszcze jedna różnica - Sedici jest robione przez Suzuki (bo to
przecież jest Suzuki) i ten silnik ZTCW jest też od Suzuki a nie fiatowski.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-08 17:13:53
Autor: Alex81
LINEA lub SEDICI co wybrać?
In article <14p2rwzkrjh1g$.dlg@lepper.institute.com>, nospam@orangegsm.info says...
Jest jeszcze jedna różnica - Sedici jest robione przez Suzuki (bo to
przecież jest Suzuki) i ten silnik ZTCW jest też od Suzuki a nie fiatowski.
Tak, dokładnie.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-06-08 08:18:54
Autor: Pan Piskorz
LINEA lub SEDICI co wybrać?
Linea 1.4  16V 120 km
Sedici 1.6  16V   107 km  4x2
wersja wyposażenia podobna

sedici 1.6 niemiłosiernie wyje,
jak 4x4 to jeszcze jakaś atrakcja jest
a tak to ma same wady,
może poza wyglądem - może się podobać

P.

Data: 2009-06-08 18:18:55
Autor: kowtow
LINEA lub SEDICI co wybrać?
Wybrałem i zamówiłem
Fiat Linea 1.4 16V 120KM Dynamic  z lakierem metalik
z 2008 r
nowy z salonu za 45800 zł
nowy z tego roku kosztuje 59800 rabat na roczniku 14000

Data: 2009-06-08 19:07:46
Autor: .Peeter
LINEA lub SEDICI co wybrać?
kowtow wrote:
Wybrałem i zamówiłem
Fiat Linea 1.4 16V 120KM Dynamic  z lakierem metalik
z 2008 r

Gratulacje. :-) Jakieś alu 17" do tego? :-)

Trzeba przyznać, że na 17" Linea wygląda całkiem miło. :-)

  __
 |__)_ _|_ _ _
..|  (-(-|_(-|

Data: 2009-06-08 19:21:00
Autor: kowtow
LINEA lub SEDICI co wybrać?

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0jgga$pga$1inews.gazeta.pl...
kowtow wrote:
[...]

-- Pozdrawiam

Niestety standartowo są 16"  do 17"  dopłata 2400PLN

Data: 2009-06-09 12:28:41
Autor: Usrobo
LINEA lub SEDICI co wybrać?
kowtow wrote:
[...]

gratulacje
miałem okazje tym jechać, całkiem fajne, ja wybrałem inny model tego producenta ;)

michal

LINEA lub SEDICI co wybrać?