LIST S. P. Gen. S. PETELICKIEGO Do Posłów i Senatorów RP

Data: 2012-07-06 14:28:09
Autor: Obserwatore
LIST S. P. Gen. S. PETELICKIEGO Do Posłów i Senatorów RP
...obecna grupa rzadzaca sledztwo umorzyla. TO SKANDAL !!

http://markowski.salon24.pl/431149,list-petelickiego-a-umorzenie-sledztwa-
cywilnego-w-sprawie-smole

Warszawa Dnia 26-04-2010r

* Do Posłów i Senatorów RP
Szanowni Państwo!

Jako wyszkolony w USA ekspert od zarządzania ryzykiem i ochrony infrastruktury krytycznej pragnę zwrócić uwagę na bardzo ważny fakt. Polska jest od ponad 10 lat członkiem NATO !
Wiąże się z tym między innymi obowiązek przestrzegania procedur NATO w zakresie zarządzania ryzykiem i ochrony infrastruktury krytycznej państwa!
Zwierzchnik Sił Zbrojnych ze swoją kancelarią i BBN oraz najwyżsi dowódcy wojskowi na czele z szefem Sztabu Generalnego WP to kluczowy element infrastruktury krytycznej Polski!

W związku z tym według procedur NATO:

1. Na lotnisku w Smoleńsku i na lotnisku zapasowym na parę dni przed przylotem tak ważnej delegacji powinny znajdować się ekipy złożone z przedstawicieli odpowiednich służb (wykaz w instrukcji NATO).

2. Ekipy oczekujące na delegację w Smoleńsku i na lotnisku wybranym jako zapasowe powinny mieć stałą łączność z koordynatorem wyjazdu w Polsce i między sobą oraz załogami samolotów od momentu zajęcia przez nie miejsc w kabinie pilotów.

3. Delegacja takiego szczebla i w takim składzie powinna udać się do Smoleńska czterema samolotami (minimum dla krajów biedniejszych - 3 samoloty)

Wszelkie próby zrzucania winy za katastrofę na Ś.P. Zwierzchnika Sił Zbrojnych - Prezydenta RP : Ś.P. pilotów lub Stronę Rosyjską kompromituje nas jeszcze bardziej w oczach partnerów z NATO.

Z poważaniem:
generał Sławomir Petelicki

P S.

W czasie pogrzebu mojego Przyjaciela Ś.P. Franciszka Gągora na Wojskowych Powązkach znajdowali się prawie wszyscy generałowie Wojska Polskiego i wielu generałów z innych państw świata. Ponadto obecni byli, minister Obrony Narodowej i szef BBN. Amerykański wojskowy zwrócił moja uwagę na fakt, że p.o. Szefa Sztabu Generalnego WP gen. broni Mieczysław Stachowiak nie zadbał o ochronę osób obecnych na pogrzebie! Nikt nie kontrolował dostępu osób postronnych do grupy generałów zarówno w okresie przemieszczania się konduktu przez cały cmentarz wojskowy jak i na miejscu ceremonii pogrzebowej. Ponadto nikt nie sprawdzał zawartości plecaków i teczek osób mających dostęp do grupy generałów. Inny wojskowy widząc tę sytuację powiedział
*Macie szczęście, że mimo waszego większego zaangażowania w Afganistanie niż hiszpańskie, nie zainteresowali się wami dotąd terroryści, bo moglibyście stracić na tym cmentarzu resztę generałów oraz ministra obrony i szefa BBN*.

Od siebie dodam, że pogrzeb odbywał się na końcu cmentarza obok nie pilnowanego płotu zotwartymi bramami, co pozwalało na atak z przejeżdżających samochodów i zapewniało terrorystom możliwość ewakuacji. Miejsce pochówku Generała znane było od kilku dni! Chciałbym podkreślić, że jestem całkowicie apolitycznym specjalistą, który wskazywał na braki w zakresie bezpieczeństwa wszystkim rządom RP w okresie ostatnich 20-tu lat.*

grafik.rp.pl/grafika2/482250

Data: 2012-07-06 14:29:52
Autor: Observatore
LINK DO ORGINALU LISTU

Data: 2012-07-06 17:09:34
Autor: u2
W dniu 2012-07-06 16:28,  Obserwatore pisze:
[...]

Naiwniak :-)

Data: 2012-07-06 15:33:47
Autor:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> Wiąże się z tym między innymi obowiązek przestrzegania procedur NATO w > zakresie zarządzania ryzykiem i ochrony infrastruktury krytycznej państwa!

General na pewno nie naiwniak, ale jaki on mogl miec wplyw na naiwosc duzej
czesci polskiego spoleczenstwa?
Jego list jest dowodem na to, jaki rzad ta bezmyslna czesc spoleczenstwa ssama
 sobie wybrala. To jest dopiero naiwnosc i przejaw nieslychanej madrosci platfusow:))

Data: 2012-07-06 17:35:16
Autor: pluton
[...]

No ale ty nam kapucha powiedz, jak Tusk zmusil szambonura do
zabrania na poklad wszystkich szefow sil zbrojnych ?

Nullification

Data: 2012-07-06 15:44:13
Autor: Observatore
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

No ale ty nam kapucha powiedz, jak Tusk zmusil szambonura do
zabrania na poklad wszystkich szefow sil zbrojnych ?

juz wypelzliscie z pod kamienia ruski trollu?

Kapucha, tlumoku ruski, to byl was dziadzius - Jozek Pluta, sowiecki
kolaborant z SB, Marku Pluta z Lodzi. Wy jestescie jego nieodrodnym potomekiem.

Sczekacie jak typowy pies Pawlowa.

--

LIST S. P. Gen. S. PETELICKIEGO Do Posłów i Senatorów RP