LITeratura, Pod Blach±, Pod Rur±... kto to jeszcze pamięta?

Data: 2013-10-18 23:01:22
Autor: Marcin Hyła
LITeratura, Pod Blach±, Pod Rur±... kto to jeszcze pamięta?
ech, te szalone lata 90te, na preclu i okolicach.

Za jakie¶ trzy tygodnie czyli koło 10 jazda na rowerze pod wpływem alkoholu nie będzie już przestępstwem, nie będzie za ni± grozić do roku więzienia.

Czyli będzie _mniej_więcej_ tak, jak przed 2000 rokiem (choć nie wiadomo ani jak będzie zachowywać się policja ani jak będ± orzekać s±dy itp. - to będzie jasne dopiero za mniej więcej rok).

Prezydent wczoraj podpisał nowelizację Kodeksu karnego, wejdzie w życie 14 dni od ogłoszenia w dzienniku ustaw, czyli pewnie za jakie¶ 3 tygodnie wła¶nie.

UWAGA - jazda na rowerze "po piwku" NADAL POZOSTAJE ZABRONIONA i będzie karana.

Szczegóły tutaj:

http://www.miastadlarowerow.pl/index_wiadomosci.php?dzial=2&kat=9&art=111

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2013-10-19 08:02:39
Autor: mbut
W dniu 13-10-18 23:01, Marcin Hyła pisze:
[...]

Jestem zwolennikiem picia piwa ale nie rowerze, nie powinni tego zmieniać. Nachlać się to możesz w domu, bo na drodze stwarzasz niebezpieczeństwo dla innych osób.
pozdr

Data: 2013-10-22 13:15:51
Autor: GIRAFFA
W dniu 2013-10-18 23:01, Marcin Hyła pisze:
[...]

S± tu tacy co Pamiętaj±
I żal tyłek ¶ciska  jak się ogl±da teraĽniejszy poziom grupy

Data: 2013-10-22 12:28:53
Autor: bkr
On 22/10/13 12:15, GIRAFFA wrote:
I żal tyłek ¶ciska  jak się ogl±da teraĽniejszy poziom grupy

"hejterstwo" zastapilo porzadny "trollizm"
"dzis prawdziwych trolli juz nie ma" chcialo by sie za artysta zaspiewac ;-)

--
bkr

Data: 2013-10-22 23:21:23
Autor: Jacek G.
W dniu wtorek, 22 paĽdziernika 2013 13:15:51 UTC+2 użytkownik GIRAFFA napisał:
> [...]

> marcin ha

S± tu tacy co Pamiętaj±

I żal tyłek ¶ciska  jak się ogl±da teraĽniejszy poziom grupy

Ja nie pamiętam, bo w tym czasie się tu nie udzielałem, ale z ciekawo¶ci odgrzebałem w googlach archiwalne w±tki i trafiłem na taki, w którym Zbooy zaproponował tworzenie "roweryków" na wzór "moskalików". Piękna sprawa, nieĽle się po¶miałem z niektórych.
--
Jacek G.

Data: 2013-10-31 02:21:50
Autor: zbooy
[...]

Ja pamiętam :)

zbooy

Data: 2013-11-03 21:00:00
Autor: biodarek
W dniu 2013-10-31 10:21, zbooy pisze:
[...]

Prawdziwy Zbooy tak by nie napisał. Uważajcie - kto¶ się podszywa. Nie z nami te numery!

--
biodarek

Data: 2013-10-23 08:19:25
Autor: rmikke
W dniu pi±tek, 18 paĽdziernika 2013 23:01:22 UTC+2 użytkownik Marcin Hyła napisał:
ech, te szalone lata 90te, na preclu i okolicach.

W kwestii formalnej: adres Pod Rur± pozostaje aktualny.

Data: 2013-11-03 15:05:03
Autor:
LITeratura, Pod Blachą, Pod Rurą... kto to jes zcze pamięta?
rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:
W dniu piątek, 18 października 2013 23:01:22 UTC+2 użytkownik Marcin Hyła napisał:
ech, te szalone lata 90te, na preclu i okolicach.

W kwestii formalnej: adres Pod RurÄ… pozostaje aktualny.

Niestety tylko do poczÄ…tku grudnia... Z tego co wiem po tym terminie
zminiaturyzowanego się najemca i nie wiadomo co będzie :(

Data: 2013-11-03 15:07:32
Autor:
<smolas@gmail.com> wrote:
[...]

Przepraszam słownik jakąś bzdurę wstawił zmienia się miało być oczywiście.
Pzdr,
Smola

Data: 2013-11-03 16:16:44
Autor: 2late
On 03/11/2013 15:07, smolas@gmail.com wrote:

[...]

A to spoko, bo 6 razy czytalem i bez efektu. ;)

LITeratura, Pod Blach±, Pod Rur±... kto to jeszcze pamięta?