LM. Troche szkoda.

Data: 2012-04-26 07:40:35
Autor: blast
LM. Troche szkoda.

Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:4f986ff6$0$1300$65785112news.neostrada.pl...
Szkoda ze tak sie skonczylo jak bylo widac, ale trudno.
Bylo przynajmniej uczciwie. Sedzia nikomu nie pomogl.
Tylko nie wiem skad Mourinho wiedzial ze tak sie karne
zakoncza bo podziekowal wszystkim przed karnymi a
po od razu udal sie do szatni.

Hiszpanie są trochę sami sobie winni. Ustawienie terminu Gran Derbi pomiędzy meczami finałowymi LM jest nierozważne.
I Real i Barcelona "wykrwawiły się" w sobotę, i teraz po prostu zabrakło im sił.

Data: 2012-04-26 07:55:40
Autor: Fedor
LM. Troche szkoda.
W dniu 2012-04-26 07:40, blast pisze:
I Real i Barcelona "wykrwawiły się" w sobotę, i teraz po prostu zabrakło im
sił.

Barcelona wykrwawila sie jeszcze przed sezonem. Presezon spedzony na tournee po calym swiecie odbil sie na formie fizycznej. Z Chelsea na CN grali do 60min, potem szybkosciowo siedli. Okres przygotowawczy po tym sezonie ma byc juz spedzony w Europie, wiec wydaje mi sie, ze Barca znowu zagra do konca na wszystkich frontach, tym razem ze swiezoscia. No i rasowy napastnik oraz klasowy obronca - koniecznie.

LM. Troche szkoda.