ŁOBESROŁEK !!!

Data: 2012-03-06 00:46:41
Autor: MH
ŁOBESROŁEK !!!
Hmm, weź mi pedz wto na pełespe jeze niepedzioł ześ jez cosik inksy ?!

Ino mniem niestras, bo siem...  Ty som wies co... Łomocie potsaskony...

MH

Data: 2012-03-06 09:48:32
Autor: mkarwan
ŁOBESROŁEK !!!
Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jj3mph$388$1inews.gazeta.pl...
Hmm, weź mi pedz wto na pełespe jeze niepedzioł ześ jez cosik inksy ?!
Ino mniem niestras, bo siem...  Ty som wies co... Łomocie potsaskony...

Jak długo jeszcze będziesz robił z siebie idiotę z tym nieudolnym naśladowaniem góralskiej gwary?
nie zdajesz sobie sprawy, że to nie jest śmieszne, ale żałosne, ośmieszające ciebie?

Data: 2012-03-06 09:08:21
Autor: MH
ŁOBESROŁEK !!!
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

nie zdajesz sobie sprawy, że to nie jest śmieszne, ale żałosne, ośmieszające ciebie?
============

Czyżbyś nie zauważył do tej pory, że psp to taka wielka heca? Wyluzuj!! Co się
tyczy wątka związanego z tepsą, to akurat wyjątkowo nie jest heca. Niestety
jest to REALITY.

MH

Data: 2012-03-09 14:04:54
Autor: Jacek Biały
ŁOBESROŁEK !!!
On 6 Mar, 09:48, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:jj3mph$388$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> Ino mniem niestras, bo siem...  Ty som wies co... Łomocie potsaskony....

Jak długo jeszcze będziesz robił z siebie idiotę z tym nieudolnym

A co to jest góralska gwara?
Między Cieszynem a Nowym Sączem masz ich przynajmniej kilkanaście.
jb

Data: 2012-03-09 23:50:30
Autor:
No prosze Jacus Bialy ,

Data: 2012-03-10 14:26:45
Autor: Leprechaun
No prosze Jacus Bialy ,

Użytkownik <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jje506$6ki$1inews.gazeta.pl...

No proszę, kanadyjski głupek! Ty się chłopino lecz na ten mózg bo alzhajm cie już dopada. Zwidy miewasz.

BomBel

Data: 2012-03-10 11:11:48
Autor: mkarwan
ŁOBESROŁEK !!!
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:393a84a2-6f4f-444f-9a71-3056fed017ceq18g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]
naśladowaniem góralskiej gwary?

A co to jest góralska gwara?
Między Cieszynem a Nowym Sączem masz ich przynajmniej kilkanaście.

Której z nich używa MH?
Ty tez masz zamiar robić z siebie durnia udając, ze nie wiesz o co chodzi?

Data: 2012-03-10 07:23:14
Autor: jr
ŁOBESROŁEK !!!
On 10 Mar, 11:11, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:393a84a2-6f4f-444f-9a71-3056fed017ceq18g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]
> naśladowaniem góralskiej gwary?
>A co to jest góralska gwara?
>Między Cieszynem a Nowym Sączem masz ich przynajmniej kilkanaście.

Musiałbym to słyszeć.

Ty tez masz zamiar robić z siebie durnia udając, ze nie wiesz o co chodzi?

Może i dureń jestem... Tu mam lepszy temat:

http://www.fas.harvard.edu/~hpcws/documents.htm
http://www.fas.harvard.edu/~hpcws/august28,1980.JPG

jb

Data: 2012-03-10 16:30:58
Autor: u2
ŁOBESROŁEK !!!
W dniu 2012-03-10 16:23, jr pisze:
Może i dureń jestem... Tu mam lepszy temat:

http://www.fas.harvard.edu/~hpcws/documents.htm
http://www.fas.harvard.edu/~hpcws/august28,1980.JPG

Zauwaz, ze gotowosc do wejscia z bratnia pomoca ruskich byla w sierpniu
1980, napisali to na gotowcu wstawiajac recznie PRL, a podpisalo pieciu
zywych trupow czyli Suslow, Gromyko, Andropow, Ustinow i Czernienko.

Data: 2012-03-10 08:46:08
Autor: jr
ŁOBESROŁEK !!!
On 10 Mar, 16:30, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

1980, napisali to na gotowcu wstawiajac recznie PRL, a podpisalo pieciu
zywych trupow czyli Suslow, Gromyko, Andropow, Ustinow i Czernienko.

Pisałem o tym tu:

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/3ebe6e9bdab88439/d92e971948047175?hl=pl&lnk=gst&q=demoludach+politbiuro+#d92e971948047175
jb

Data: 2012-03-10 18:23:11
Autor: u2
ŁOBESROŁEK !!!
W dniu 2012-03-10 17:46, jr pisze:
> [...]
> 1980, napisali to na gotowcu wstawiajac recznie PRL, a podpisalo pieciu
> zywych trupow czyli Suslow, Gromyko, Andropow, Ustinow i Czernienko.

Jak widzisz, nawet w sierpniu 1980 ruscy nie mieli potencjalu, aby
prowadzic dwie wojny naraz. W Afagnistanie i w Polsce. Zreszta sama
wojna w Afganistanie ich wykonczyla.

Data: 2012-03-10 17:45:08
Autor: mkarwan
ŁOBESROŁEK !!!
Użytkownik "jr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d2047cb-6d8e-4ad6-b384-936594c84baaw5g2000yqi.googlegroups.com...
..>> >Między Cieszynem a Nowym Sączem masz ich przynajmniej kilkanaście.
Której z nich używa MH?

Musiałbym to słyszeć.
Przecież pisałem o tym co MH pisał i możesz to z łatwościa przeczytać.
Robisz siebie durnia czy nim jesteś?

Co to ma współnego z tym wątkiem?

Data: 2012-03-10 09:42:00
Autor: jr
ŁOBESROŁEK !!!
On 10 Mar, 17:45, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "jr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:4d2047cb-6d8e-4ad6-b384-936594c84baaw5g2000yqi.googlegroups.com...
.>> >Między Cieszynem a Nowym Sączem masz ich przynajmniej kilkanaście.

>Musiałbym to słyszeć.

Przecież pisałem o tym co MH pisał i możesz to z łatwościa przeczytać.
Robisz siebie durnia czy nim jesteś?

eeeeeh.... Nie rozumiesz co znaczy 'usłyszeć'?

nic.
jb

Data: 2012-03-12 15:22:06
Autor: Grzegorz Z.
ŁOBESROŁEK !!!
mkarwan napisał:

[...]

Nie róbcie z siebie durnia, urwan, tak jak poprzednio robiliście z siebie
durnia odnośnie mojego zwracania się do was z szacunkiem.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

ŁOBESROŁEK !!!