ŁOBESROŁEK...!!! ŁOBESROŁEK...!!!

Data: 2012-07-09 22:52:21
Autor: Polok_Prawdziwy
ŁOBESROŁEK...!!! ŁOBESROŁEK...!!!

A nawiedziły ciem jus...?

- bojeśli jesce niebyły, to niedługim casie zajżom dociebie...

Spodziwać siem tego rychło mozes, a jako stary znajomy podpowim ci, cobyś siem na najgorse gotowoł...

Data: 2012-07-09 21:20:52
Autor: MH
ŁOBESROŁEK...!!! ŁOBESROŁEK...!!!
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):

A nawiedziły ciem jus...?

- bojeśli jesce niebyły, to niedługim casie zajżom dociebie...

Spodziwać siem tego rychło mozes, a jako stary znajomy podpowim ci, cobyś siem na najgorse gotowoł...

=======

No pedzieć Ci Kumie musem , ze łokrutnie zal mi tego chopa.. Niee, nie
rozchodzi mniem siem łoto ze jakomsik ksywdem mu wyzondzimy... Dyć łon juz
łokrutnie poksywdzonym jez bez te syćkie smoleńckie zamachy i inkse wymysły
psykrótkiego...

MH

Data: 2012-07-10 20:09:29
Autor: Polok_Prawdziwy
ŁOBESROŁEK...!!! ŁOBESROŁEK...!!!
 MH wrote:

[...]

A nas wioskowy znahor, niejako Genowefa Hachulsko, wturo strasnom wiedzem posiado, bo wtechnicnej bilbotece za psontackem robiła i łokrutnie wiela mondrych ksionzek siem napsekłodała godo, zete łobjawy wture ŁOBESROŁEK mo, dobitnie świadcom łotym, zemu kukaraca jus niewstowo, a poźgać chentkem mo...

Data: 2012-07-10 19:23:17
Autor: MH
ŁOBESROŁEK...!!! ŁOBESROŁEK...!!!
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a): Dyć łostało siem biduli ino donosić i tarmosić. Tseci bliźniok jez!! A niek jeze ra poróbuje doniosy pocynić, to ... A wdupie to mom !!

MH

Data: 2012-07-10 20:23:12
Autor: MH
ŁOBESROŁEK...!!! ŁOBESROŁEK...!!!
 MH wrote:

> [...]

Cmoknońć mnie mogom!!

Wielgie mi mecyje!!  Z chopami znomy siem łod piaskownicy, razem ześmy s
kolezankami w dohtora siem w piaskownicy bawili.. Nicego siem nie obawiom..
Hmmm..., no moze ino tego ze nazajuts bemdziemy s Chopami "tanecnym krokiem"
chodzić..

[...]

A u nos naso Pisdroniowa tyz to syćko samo radziła!!

MH

--

ŁOBESROŁEK...!!! ŁOBESROŁEK...!!!