ŁÓDŹ Cyklistki pilnie poszukiwane:)

Data: 2009-09-03 22:31:31
Autor: Swiety Jimmie
ŁÓDŹ Cyklistki pilnie poszukiwane:)

Użytkownik "Karolina" <kakaczmarek@interia.pl> napisał w wiadomości news:aa11a2a8-857a-40d5-b9a3-1b513979be5ee11g2000yqo.googlegroups.com...
Od jakiegoś czasu podążam (głównie) łódzkimi drogami.

Powitać.

Jestem przyznaje
niedoświadczoną cyklistką

Zdarza się. Każdy wół cielęciem był.

i brakuje mi odwagi aby wybrać się samej gdzieś dalej.

A ile to dalej? Bo dla jednego to za granicę województwa, a dla drugiego to Iran lub Maroko. Obu znam i obaj są z Łodzi ;-)

A poza tym "samemu" i "dalej" też bywa fajnie. Robię tak 95% moich kilometrów ;-)

i obecnie poszukuję "grupy wsparcia" :)))

W Łodzi grupy nie znajdziesz. Tu są same indywidua ;-) A traktując temat szerzej... A nie, to nie na publicu.

Pozdrowionka dla wszystkich od łodzianki

Nie szkodzi ;-) Bóg zapłać i nawzajem.

Pozdr,
Swiety Jimmie, Łódź
IMZ "Mephisto" & XL "Black Peanut"
www.jimmie.motocykle.org

Data: 2009-09-03 23:57:02
Autor: Siwa
On 3 Wrz, 22:31, "Swiety Jimmie" <jim...@motocykle.org> wrote:
Użytkownik "Karolina" <kakaczma...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:aa11a2a8-857a-40d5-b9a3-1b513979be5ee11g2000yqo.googlegroups.com...

> [...]

szerzej... A nie, to nie na publicu.

> Pozdrowionka dla wszystkich od łodzianki

Hey Jimmy:)
Przyznaję racje, większość to indywidua ...i może jeśli będziemy mieć
okazję się zobaczyć to pogadamy. Na chwilę obecną w gre wchodzą wypady
w granicach PL dalej się nie ruszam, muszę sie troszkę pierw
rozjeździć:)
Skuszę się chyba na ten rajd Falkowski.
pozdrawiam

Data: 2009-09-07 17:58:19
Autor: Grzegorz Rogala
Swiety Jimmie pisze:

W Łodzi grupy nie znajdziesz. Tu są same indywidua ;-) A traktując temat szerzej... A nie, to nie na publicu.
Indywidua?
Przesadzasz, zwykli ludzie
jeden lata tak, ze oszczedza przedniego lacza
drugi lata tak, ze wietrzy pachy
trzeci lata tak, ze nie lata wogole i mozna kupowac motocykle 5 letnie o przebiegu 3kkm
czwarty lata tak, ze mniej niz 1000km to bez sensu
piaty lata tak, ze zna na pamiec 8 winkli nad Jeziorsko
itd...

Wiec Kuba o jakie indywidua Ci chodzi?

--
pozdr
Rogal

Data: 2009-09-07 21:22:39
Autor: Swiety Jimmie
ŁÓDŹ Cyklistki pilnie poszukiwane:)

Użytkownik "Grzegorz Rogala" <alagor@vp.pl> napisał w wiadomości

Indywidua?
Przesadzasz, zwykli ludzie
jeden lata tak, (...)

Wiec Kuba o jakie indywidua Ci chodzi?

Yyyyy... A nie, ja w sumie nic. Tak się tylko chciałem pochwalić że słownik czytałem. Może jednak nie doczytałem ;-)

Pozdr,
Jimmie

P.S. Całe życie drugi...

ŁÓDŹ Cyklistki pilnie poszukiwane:)