LOKATA PING-PONG W IDEI OD DZIAJ W DÓŁ!!!

Data: 2013-06-11 22:30:24
Autor: mrobak69
LOKATA PING-PONG W IDEI OD DZIAJ W DÓŁ!!!
Witam

Od dzisiaj lokata Ping-pong w IDEI w dół z 5% na 4,50%.

Data: 2013-06-12 06:16:00
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail mrobak69@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Witam

Od dzisiaj lokata Ping-pong w IDEI w dół z 5% na 4,50%.

O, a cóż to za lokata była?
Jakieś ograniczenia?
W ogóle można teraz dostać gdzieś coś wiecej niż 4,5% brutto zakładając 100% gwarancję kapitału?

--
Pozdrawia... Budzik
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

Data: 2013-06-12 09:01:31
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-06-12 08:16, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail mrobak69@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Witam

Od dzisiaj lokata Ping-pong w IDEI w dół z 5% na 4,50%.

O, a cóż to za lokata była?

Jednodniowa (nocna), codziennie trzeba było przelewać na subkonto. Dotychczas było 5%.

Jakieś ograniczenia?

1000 - 20 000zł

--
Liwiusz

Data: 2013-06-12 09:00:41
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Czyli nieopłacalna biorac pod uwage zyski vs nakłady pracy.

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

Data: 2013-06-12 02:56:13
Autor: mrobak69
LOKATA PING-PONG W IDEI OD DZIAJ W D?!!!
twierdzisz ze nieopłacalna - to gratuluję

to daj mi codziennie 2 zł na czysto - a jeśli dla ciebie to mało i nieopłacalne (z 1 kliknięcie) to trudno

Data: 2013-06-12 12:00:39
Autor: Budzik
[...]

Masz takie konto, ze jednym kliknieciem logujesz sie i robisz przelew?
Fajnie. Chyba... To mozna sobie w harmnogramie win ustawić ten klik.

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

Data: 2013-06-12 12:09:42
Autor: lolekanabolek
W dniu 2013-06-12 11:56, mrobak69@gmail.com pisze:
twierdzisz ze nieopłacalna - to gratuluję

to daj mi codziennie 2 zł na czysto - a jeśli dla ciebie to mało i nieopłacalne (z 1 kliknięcie) to trudno

raczej 24 gr codziennie, kolega Budzik miał na myśli różnicę między pingpongiem a np inną lokatą z miesięczną kapitalizacją

Te 24 gr to dzienna różnica w porównaniu np. konta oszczędnościowego w Mille, które jest teraz w promocji na 4% przez 3 m-ce

http://ilokaty.info/porownanie-lokat/

Marcin

Data: 2013-06-12 03:25:32
Autor: mrobak69
LOKATA PING-PONG W IDEI OD DZIAJ W D?!!!
ale w millenium zamrażasz środki na 3 m-ce kapitalizacja na koniec okresu

czyli znacznie gorsza ta lokata a ping pong klikam i 2 zł na czyto wpada codziennie

Data: 2013-06-12 12:37:23
Autor: lolekanabolek
W dniu 2013-06-12 12:25, mrobak69@gmail.com pisze:
ale w millenium zamrażasz środki na 3 m-ce

w przypadku konta oszczędnościowego 1 wypłata w miesiącu gratis

kapitalizacja na koniec okresu

na koniec każdego m-ca

czyli znacznie gorsza ta lokata a ping pong klikam i 2 zł na czyto wpada codziennie

no jak za parę dni jest ci kasa potrzebna to można sobie poklikać, a tak to nie warto zachodu moim zdaniem

Marcin

Data: 2013-06-12 12:00:39
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

A to jest jeszcze inna sprawa.
Na 6 miesiecy idea dawała ostatnio 4,5 brutto.

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2013-06-12 13:21:04
Autor: Zbynek Ltd.
[...]

No paczpan. Mój system komputerowy jest przestarzały. Żeby zrobić operację w banku muszę wklepać ileśtam znaków loginu, potem ileśtam znaków hasła, itd. itp.

Konto Oszczędnościowe w Meritum 4,1%. Fakt, że też 1 wypłata w miesiącu gratis, ale nie muszę codziennie logować się klepać w klawiaturę, czy męczyć myszę.

Koszt w ING przewyższa zysk.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

Data: 2013-06-12 10:58:25
Autor: forestdumb
LOKATA PING-PONG W IDEI OD DZIAJ W DÓŁ!!!
Jakieś ograniczenia?
W ogóle można teraz dostać gdzieś coś wiecej niż 4,5% brutto
zakładając 100% gwarancję kapitału?

http://noblebank.pl/produkty/depozyty/lokata-na-otwarcie

konto platne 99zl ale styknie przelac 12000 (minium, w jednym przelewie) z poza grupy getin noble banku na ROR i oplaty nie ma. Wiecej nie znajdziesz.

Data: 2013-06-12 10:05:08
Autor: Michal Pl
W dniu środa, 12 czerwca 2013 10:58:25 UTC+2 użytkownik forestdumb napisał:
> [...]

konto platne 99zl ale styknie przelac 12000 (minium, w jednym przelewie) z poza grupy getin noble banku na ROR i oplaty nie ma. Wiecej nie znajdziesz.

Czy na pewno 99zł?

Patrzę na TOIP i konto jest za free, ale przelwy 20 lub 5zł...
http://noblebank.pl/public/upload/pdf/Tabela%20op%C5%82at%20i%20prowizji%20%20osoby%20fizyczne%20NB%2015.11.2012.pdf

Data: 2013-06-12 19:36:18
Autor: osa
W dniu 2013-06-12 19:05, Michal Pl pisze:
[...]

Ja też widziałem kiedyś  0zł, potem znajomy twierdził że jest 99 i wtedy znalazłem takie TOiP:

http://noblebank.pl/public/upload/pdf/Tabela%20op%C5%82at%20i%20prowizji%20Rachunku%20Osobistego%20z%20dn%2018.04.2013.pdf

Ty pokazujesz taryfę RORu, ja Konta Osobistego... i problem rozwiązany :) Niestety ale "Lokata dostępna wyłącznie dla nowych użytkowników Rachunku Osobistego Bankowości Internetowej Noble Bank. "

Data: 2013-06-13 00:28:50
Autor: Michal Pl
LOKATA PING-PONG W IDEI OD DZIAJ W D?!!!
Dzięki za poprawienie mnie :) - przerosła mnie ich strona

Data: 2013-06-13 11:40:12
Autor: forestdumb
LOKATA PING-PONG W IDEI OD DZIAJ W D?!!!
Ja zalozylem ta lokate na 5,25%

Teraz jeden przelew sumy na lokate na konto Noble juz zalatwia mi zwolnienie za czerwiec. Po zalozeniu lokaty na koncie mam 0.

Pod koniec lipca leje 12001 zl, czekam na 1 sierpnia (a wiec 2-3dni) i leje 12001. Tym sposobem kasuje oplate za sierpien i lipiec! Przelewam sume tych 2 przelewow (-5zl) na konto w innym banku gdzie daja procenciki. Lokata mi sie konczy na poczatku wrzesnia - dolewam kolejne 12001 do srodkow ktore wroca z lokaty na konto Noble, kasuje oplate za wrzesien i zabieram calosc do innego banku - 5zl.

Tym sposobem wydam gora 10zl na obsluge konta i lokaty. A pieniadze nie oprocentowane beda lezec tam gora kilka dni. Taniej chyba sie nie da?

Data: 2013-06-12 12:00:39
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail x@y.z napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Fajna kwota a nie jakies durne 5.000 limitu jak to czasem bywa.
W sumie ciekawa oferta, jeżeli nie ma haczyków.

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Data: 2013-06-12 05:11:30
Autor: mrobak69
LOKATA PING-PONG W IDEI OD DZIAJ W DÓŁ!!!
Haczyków nie ma żadnych - najzwyklejsza lokata dzienna

warunek - musisz posiadać konto idealne - jest ono bezpłatne, płatna jest obecnie karta i wypłata z bankomatu - ale nie trzeba jej brać

Data: 2013-06-12 22:28:50
Autor: RobertS
W dniu 2013-06-12 07:30, mrobak69@gmail.com pisze:
Witam

Od dzisiaj lokata Ping-pong w IDEI w dół z 5% na 4,50%.

w GO/OO bumerang nadal na 5% ;-)

RobertS

Data: 2013-06-12 22:45:07
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-06-12 22:28, RobertS pisze:
W dniu 2013-06-12 07:30, mrobak69@gmail.com pisze:
Witam

Od dzisiaj lokata Ping-pong w IDEI w dół z 5% na 4,50%.

w GO/OO bumerang nadal na 5% ;-)

W GO muszą więcej dawać, bo tam się trudniej loguje ;)

--
Liwiusz

Data: 2013-06-13 21:50:49
Autor: RobertS
LOKATA PING-PONG W IDEI OD DZIAJ W DÓŁ!!!

w GO/OO bumerang nadal na 5% ;-)

W GO muszą więcej dawać, bo tam się trudniej loguje ;)

nie zauważyłem, jak dla to zupełnie to samo ;-)

RobertS

LOKATA PING-PONG W IDEI OD DZIAJ W DÓŁ!!!