LOKATY Open - Noble

Data: 2009-05-06 08:36:56
Autor: Józef Gołaś
LOKATY Open - Noble
Witam

Założyłem lokatę w Noble przez Open Finance

Ale mam zapytanie

chciałem zrobić jako pełnomocnika swoją żonę - czy do tych lokat da się
utworzyć pełnomocnika? bo jakoś nie mogę znależć jak to zrobić

jakby się nie dało - no to wielka lipaaaaaaaa

Data: 2009-05-06 10:44:40
Autor: Końrad N.S.
LOKATY Open - Noble
Użytkownik "Józef Gołaś" <jozek58@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtri78$jt8$1inews.gazeta.pl...

chciałem zrobić jako pełnomocnika swoją żonę - czy do tych lokat da się
utworzyć pełnomocnika? bo jakoś nie mogę znależć jak to zrobić
jakby się nie dało - no to wielka lipaaaaaaaa

ale po co? wystarczy z rachunku żony dokonać przelewu 'na lokatę' i zaznaczyć, że przelew zwrotny ma być na ten sam rachunek.

Data: 2009-05-06 08:54:41
Autor: Józef Gołaś
LOKATY Open - Noble
otóz nie

włąśnie bardzo ważne jest aby żona mogła być pełnomocnikiem

czy da się

Data: 2009-05-06 11:18:04
Autor: Karol S
LOKATY Open - Noble
Końrad N.S. pisze:
[...]

Jedyna różnica jaką widzę to możliwość zerwania lokaty przed czasem. Może być istotne przy tej "lokacie rewolwer". Żeby to zrobić trzeba do nich zadzwonić, nie da się zerwać lokaty przez internet.

Proponuję napisać albo zadzwonić do nich i zapytać.

Jak się nie da to może niech żona będzie jedynym właścicielem lokaty. Albo zrobić dwie lokaty z różnymi właścicielami.

Karol

LOKATY Open - Noble