LOL

Data: 2012-05-20 00:30:43
Autor: K.S.
LOL
Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jp8b9v$fq6$1adenine.netfront.net...
| Polska gospodarka potrzebuje wsparcia państwa - mówił prezes PiS Jarosław
| Kaczyński na spotkaniu z sympatykami partii w [...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ależ odwrotnie, ODWROTNIE

Data: 2012-05-20 10:04:49
Autor: u2
LOL
W dniu 2012-05-20 00:30, K.S. pisze:
> [...]
| Kaczyński na spotkaniu z sympatykami partii w [...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Rzad sam sie wyzywi. Nie znasz tego ? :-)

Data: 2012-05-20 11:09:58
Autor: Obserwator
LOL za malo sie nakradli??
K.S. <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ależ odwrotnie, ODWROTNIE

no pewnie, za malo sie NAKRADLI. Pewnie jestes fanem JKM ?:)))

Data: 2012-05-20 13:30:44
Autor: Rafał
LOL za malo sie nakradli??
Dnia Sun, 20 May 2012 11:09:58 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

K.S. <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ależ odwrotnie, ODWROTNIE

no pewnie, za malo sie NAKRADLI. Pewnie jestes fanem JKM ?:)))

Ja jestem fanem JKM no i co mi zrobisz? Doniesiesz na mnie?

Data: 2012-05-20 14:07:35
Autor: K.S.
LOL za malo sie nakradli??

Użytkownik "Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jpaje6$p6p$1inews.gazeta.pl...

| no pewnie, za malo sie NAKRADLI. Pewnie jestes fanem JKM ?:)))

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Pisz jaśniej! no bo co ci chodzi?
Czy uważasz że jak państwo będzie bardziej "wspierać" gospodarkę, to będzie mniej kradzieży?
Coprawda nie jest zbyt jasne co Jarosław Kaczyński rozumiał przez "wspieranie" gospodarki, ale sądzę że marzy mu się większy socjalizm z większą kontrolą - i z niebagatelnym udziałem państwa w gospodarce.
Tzn państwo nadal ma budować stadiony, ale uczciwiej, uczciwiej, transparentnie.
===============================

Data: 2012-05-20 12:15:59
Autor: Obserwator
LOL za malo sie nakradli??
[...]

Po pierwsze Pan Kaczynski nie marzy. Pan Kaczynski to POLITYK.
Po drugie prosze przeczytac ze zrozumieniem tekst. Napisalem przeciez, ze
autor watku : MANIPULUJE wypowiedzia lidera partii opozycyjnej.

Nie uwazam ze bedzie lepiej jesli panstwo bedzie wspierac gospodarke.

Jednakze warunkiem powodzenia tego typu dzialan jestpropolski, a nie proruski
czy proniemiecki rzad, ktory wyraznie wspiera BEZPRAWIE i niszczy panstwo.

Data: 2012-05-20 12:21:26
Autor: Obserwator
Wczoraj zamiescilem bardzo wazny tekst ktory ukazal sie na
Data: 2012-05-20 14:43:44
Autor: Bogdan Idzikowski
LOL za malo sie nakradli??

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jpamq6$2gt$1inews.gazeta.pl...

> [...]

większą kontrolą - i z niebagatelnym udziałem państwa w gospodarce.
Tzn państwo nadal ma budować stadiony, ale uczciwiej, uczciwiej,

To znaczy jak?
Z choinki się urwałeś? W krasnoludki wierzysz?
Ludzie - wszyscy - mają taką konstrukcję, że ręce zgarniają do siebie. I tego nikt jeszcze nie zmienił i Kaczyński też nie zmieni!

LOL