LORN !! Masz Rację !!!

Data: 2010-01-30 04:32:02
Autor: MH
LORN !! Masz Rację !!!
Dotyczy to wymiany zdań pomiędzy Tobą , a kaczofanatykiem awe ..
Z jednej strony pluje na "komuchów" , z drugiej strony szczyci się oceną bdb
ze ścisłej dziedziny (ekonomia) z wyróżnieniem od "komucha" , z trzeciej strony
zapiera się , iż na niczym nie poległ (studia).

Buahaha , z matmy dostał LUFĘ !!  Taak , LORN , dobrą masz pamięć !!!
Tak mnie wpienił ten bencwał , że swojego czasu podałem szczególy na psp.

Gdyby "polemizował" na grupie , OK. Tymczasem wywalił mi posta na priva...

O ja Cię nie ...  co on tam popisał ....  A ponadto głupi do tego stopnia , że ujawnił swoje dane osobowe ...

A osrał to... Z ŻELAZNYM elektoratem nie podyskutujesz ...

MH

Data: 2010-01-29 19:57:13
Autor: Pistacjusz
LORN !! Masz Rację !!!
Widzę chłopaki, że się pocieszacie nawzajem :)
Ciężkie czasy dla was idą ale niestety wzajemne "mizianie się"
niewiele pomoże. Bardzo mi przykro.

Data: 2010-01-30 05:27:36
Autor: MH
LORN !! Masz Rację !!!