LORN - klasyczny przyklad wyborcy Tuska i Komorowskiego

Data: 2012-06-08 21:25:59
Autor: Observatore
LORN - klasyczny przyklad wyborcy Tuska i Komorowskiego

Warto zwrocic uwage jakimi *argumentam* posluguja sie zwolennicy platfusow.
Bronia zaciekle wbrew wszelkiej logice, partii - ktora zostala zalozona przez
prosowieckie sluzby specjalne. Opozycje obrzucaja TYLKO inwektywami i oszczerstwami, jak typowi czekisci
* buzrujaow* i kulakow*, a nazisci  - Zydow.

Niebezpieczni FANATYCY.

Data: 2012-06-08 15:11:31
Autor: Antenka
LORN - klasyczny przyklad wyborcy Tuska i Komorowskiego
On 8 Cze, 23:25, " Observatore"

Lola Lorn to wymóżdżona zdzira z lasu! Nie wiedziałeś?! ;-o))

Antenka

Data: 2012-06-09 00:18:37
Autor: Lorn
W dniu 2012-06-09 00:11, Antenka pisze:
On 8 Cze, 23:25, " Observatore"

Lola Lorn to wymóżdżona zdzira z lasu! Nie wiedziałeś?! ;-o))

Tylko się nie posikaj z zachwytu ;-o)) Gdzieś była jak twoje psiapsiółki cycami świeciły? :> Pewnie obiad gotowałaś... LOL

Data: 2012-06-09 08:16:14
Autor: BomBel

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jqtto0$gtp$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Trans nie ma piersi. Trans też nie ma fujary. To takie chuj-wi-co ;)

http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

BomBel

Data: 2012-06-09 08:15:25
Autor: BomBel

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c95f8387-d320-4d6d-bd56-33aaac892516v9g2000vbc.googlegroups.com...
On 8 Cze, 23:25, " Observatore"

Lola Lorn to wymóżdżona zdzira z lasu! Nie wiedziałeś?! ;-o))

Antenka

Nie każdy jest do ciebie podobny trans! ;)

BomBel

Data: 2012-06-09 11:37:03
Autor: u2
[...]

Czyli podlomzynska tirowka ;-)

Data: 2012-06-14 15:01:19
Autor: Antenka
On 9 Cze, 11:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Czyli podlomzynska tirowka ;-) <

Najlepiej sam się jej zapytaj, co to za jedna... :- /
Bo na 100% to ona! :-)

Antanka

P.s. Oj dużo ci u nas na psp okazjonalnych transów-przebierańców

Data: 2012-06-15 00:13:51
Autor: Lorn
W dniu 2012-06-15 00:01, Antenka pisze:
Oj dużo ci u nas na psp okazjonalnych transów-przebierańców

Ty za to jesteś etatowa/autentyczna trans... :)

Data: 2012-06-14 15:38:55
Autor: Antenka
On 15 Cze, 00:13, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2012-06-15 00:01, Antenka pisze:

> Oj du o ci u nas na psp okazjonalnych trans w-przebiera c w

Ty za to jeste etatowa/autentyczna trans... :)

Sama ze sobą dyskutujesz? Nie ćpaj tyle

Antenka

Data: 2012-06-15 04:30:42
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

"Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny" trans.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-06-17 12:38:25
Autor: Antenka
On 15 Cze, 04:30, "Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> wrote:

"Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny" trans.<

Bo co? Bo ty mi każesz, smarku?  :-o))

Antenka

P.s. Przy mnie ty i lala-lorm wymiękkacie. Miarkuje się, bo możesz
mieć problemy.
Nie wiesz, kim są moi znajomi  :-P

Data: 2012-06-17 21:42:35
Autor: Przemysław W
[...]

Nie strasz trans bo się ze.......

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-06-17 22:51:07
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

[...]

Albo mu się pończochi potargają.

Data: 2012-06-18 17:59:00
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:jj04jbdx8m8t.1sngnjy2vs7in.dlg40tude.net...
Przemysław W napisał:

[...]

I peruka może mu spaść.

Przemek

Data: 2012-06-17 22:52:22
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Kibole z "Wiary Lecha" którzy nie mają pojęcia że po godzinach lubisz
przebierać się w fatałaszki?

Data: 2012-06-08 23:30:47
Autor: Lorn
W dniu 2012-06-08 23:25,  Observatore pisze:

Warto zwrocic uwage jakimi *argumentam* posluguja sie zwolennicy platfusow.
Bronia zaciekle wbrew wszelkiej logice, partii - ktora zostala zalozona przez
prosowieckie sluzby specjalne.

Możesz mi udowodnić jak to ja zaciekle bronię PO?

Opozycje obrzucaja TYLKO inwektywami i oszczerstwami, jak typowi czekisci
* buzrujaow* i kulakow*, a nazisci  - Zydow.

OOOooo pokaż mi ten post w który w ten sposób obraziłem/pomówiłem opozycję... Nazwałem CIEBIE "kanadyjski *niby* polaku".

Niebezpieczni FANATYCY.

Ci akurat mieszkają poza granicami POLSKI!

Data: 2012-06-09 08:14:53
Autor: BomBel

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jqtqua$bhj$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Tu: http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

BomBel

Data: 2012-06-09 16:25:52
Autor: HeÂŽSk
On Fri, 08 Jun 2012 23:30:47 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

> [...]

> Niebezpieczni FANATYCY.

Ci akurat mieszkają poza granicami POLSKI!

 szkoda czasu na przepychanki.  te typki nie maja nic do powiedzenia.
 potrafia jedynie pluc i ujadac zza plota.
 sam na sam podwijaja ogon. cieniasy.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-06-09 00:10:01
Autor: Polok_Prawdziwy
LORN - klasyczny przyklad wyborcy Tuska i Komorowskiego
 Observatore wrote:

ŁOBESROŁEK...

- klasycny psykład śMIERDZONCEJ ŁONUCY KACAPSKIEJ, znacysiem... śMIERDZIELA POSPOLITEGO...!!!

Data: 2012-06-09 08:14:30
Autor: BomBel
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jqtql7$lpm$1inews.gazeta.pl...

[...]

Te, odświeżyć ci pamięć:  http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator ?

Zobacz tu: http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

BomBel

LORN - klasyczny przyklad wyborcy Tuska i Komorowskiego