LORN - klasyczny przyklad wyborcy Tuska i Komorowskiego

Data: 2012-06-08 23:30:47
Autor: Lorn
LORN - klasyczny przyklad wyborcy Tuska i Komorowskiego
W dniu 2012-06-08 23:25,  Observatore pisze:

Warto zwrocic uwage jakimi *argumentam* posluguja sie zwolennicy platfusow.
Bronia zaciekle wbrew wszelkiej logice, partii - ktora zostala zalozona przez
prosowieckie sluzby specjalne.

Możesz mi udowodnić jak to ja zaciekle bronię PO?

Opozycje obrzucaja TYLKO inwektywami i oszczerstwami, jak typowi czekisci
* buzrujaow* i kulakow*, a nazisci  - Zydow.

OOOooo pokaż mi ten post w który w ten sposób obraziłem/pomówiłem opozycję... Nazwałem CIEBIE "kanadyjski *niby* polaku".

Niebezpieczni FANATYCY.

Ci akurat mieszkają poza granicami POLSKI!

Data: 2012-06-09 08:14:53
Autor: BomBel

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jqtqua$bhj$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Tu: http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

BomBel

Data: 2012-06-09 16:25:52
Autor: HeÂŽSk
On Fri, 08 Jun 2012 23:30:47 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

> [...]

> Niebezpieczni FANATYCY.

Ci akurat mieszkają poza granicami POLSKI!

 szkoda czasu na przepychanki.  te typki nie maja nic do powiedzenia.
 potrafia jedynie pluc i ujadac zza plota.
 sam na sam podwijaja ogon. cieniasy.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

LORN - klasyczny przyklad wyborcy Tuska i Komorowskiego