LORN - studium przypadku. Przypomnienie kim jest Lorn dla osob

Data: 2011-02-12 00:41:25
Autor: obserwator
LORN - studium przypadku. Przypomnienie kim jest Lorn dla osob

...probujacych z tym osobnikiem i jemu podobnymi dyskutowac na tej grupie.
Ocene osobnika o nicku Lorn, uwazam za bardzo trafna. Mialem okazje sie
osobiscie przekonac.

Uwazam, podobnie jak Pistaciusz, ze Lorn jest umyslowo ociezaly.

Pistacjusz

Newsgroups: pl.soc.polityka
From: Pistacjusz <pistacj...@gmail.com>
Date: Wed, 9 Jun 2010 16:28:17 -0700 (PDT)
Subject: Pan Lorn - studium przypadku

Winny jestem pewne wyjaśnienia osobom myślącym, które czytały dziwny
wątek pt. "Panie Lorn".

Chciałem wam zaprezentować bardzo przydatną metodę, sprawdzającą się w
praktyce w życiu codziennym podczas rozmowy z tego rodzaju osobnikami.

Metoda jest bardzo skuteczna i przydatna bo dzieki niej praktycznie
wyeliminowałem, ze swojego środowiska rózne irytujące swoja głupota
zachowania otumanionych osobników. Niestety metoda ma ograniczone zastosowanie tylko do
wybranych, irytujących nas zachowań - sama głupota jest nieuleczalna.

Nie da jej się tez stosować w internecie bo ten pełen jest osobników
ktore są świadome, że klamią i biorą za to pieniądze. Podstawowy błąd jaki często jest popełniany w dyskusji z osobą
otumanioną polega na nieskutecznym  używaniu argumentacji. Błąd ten wynika z mylnego założenia, że osoba z którą rozmawiamy jest "taka
jak ja". Niestety w rozmowie z debilem normalna argumentacja nie ma szans
powodzenia. Jednocześnie trzeba pamiętać, że osoby upośledzone mają
bardziej rozwiniętą sferę emocjonalną. Dlatego starają się na
wszystkie sposoby sprowokować nasze reakcje emocjonalne, wciągnąć nas
na teren który (jak im się wydaje) lepiej kontrolują i tam "wygrać".
 Kiedy jednak udaje się zbijać pseudoargumenty - osobnik staje się agresywny i
próbuje sprowokować nasze emocji na przykład obrażając nas czy kłamiąc. Jeśli
mu się uda to dalsza dyskusja przeradza się często w zwykłą kłotnię
lub pyskówkę.

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/b5ab235d00da2bf9/b0703f5109bec789?lnk=gst&q=lorn+pistacjusz#b0703f5109bec789

Data: 2011-02-12 00:59:51
Autor: obserwator
jeszcze jedno spostrzezenie, przerazajace.....

...osoby lornopodobne piszace na tej grupie i wyjatkowo odporne na wszelkie
argumenty, zdradzaja objawy otumanienia, charakterystycznego dla ludzi
umyslowo ociezalych. Co ciekawe ten typ osob popiera bezkrytycznie PO.  --

Data: 2011-02-12 01:19:23
Autor: obserwator
jeszcze jedno spostrzezenie, przerazajace.....
Data: 2011-02-12 01:28:55
Autor: obserwator
KONKLUZJA

Na podstawie obserwacji poczynionych na tej grupie, dochodze do wniosku, ze na
PO glosuja osoby UMYSLOWO OCIEZALE.

Data: 2011-02-12 02:30:06
Autor: Lorn
KONKLUZJA
W dniu 2011-02-12 02:28,  obserwator pisze:

Na podstawie obserwacji ,

raczej *obsrywacji*

poczynionych na tej grupie, dochodze do wniosku, ze na
PO glosuja osoby UMYSLOWO OCIEZALE.

Napisał to Kolia, sowiecki prowokator vel obsrywator ;-p

Data: 2011-02-12 09:40:38
Autor: [heÂŽsk]
KONKLUZJA
On Sat, 12 Feb 2011 02:30:06 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2011-02-12 02:28,  obserwator pisze:

> Na podstawie obserwacji ,

raczej *obsrywacji*

> poczynionych na tej grupie, dochodze do wniosku, ze na
> PO glosuja osoby UMYSLOWO OCIEZALE.

Napisał to Kolia, sowiecki prowokator vel obsrywator ;-p

 coz, wyniki wyborcze swiadcza o czyms zupelnie innym.
 na pis glosowala glownie mala wies, male miasteczka.  na pis glosowali ludzie po szkole podstawowej i zawodowej.
 jak widac ociezali umyslowo to elektorat pis. cbldu. ;o)

Data: 2011-02-12 15:28:08
Autor: D. J. MC Donald Musk
KONKLUZJA

Użytkownik ""[heRsk]"" <super.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:oohcl6dk93hpe5ot5de4c4030n9gcm0tr94ax.com...
On Sat, 12 Feb 2011 02:30:06 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2011-02-12 02:28,  obserwator pisze:

> Na podstawie obserwacji ,

raczej *obsrywacji*

> [...]

na pis glosowali ludzie po szkole podstawowej i zawodowej.
jak widac ociezali umyslowo to elektorat pis. cbldu. ;o)

Po tobie nie widac, ze skonczyles jakas uczelnie....
wiec czemu glosowales na PO?

Data: 2011-02-12 15:36:38
Autor: u2
KONKLUZJA
W dniu 2011-02-12 15:28, D. J. MC Donald Musk pisze:
Po tobie nie widac, ze skonczyles jakas uczelnie....
wiec czemu glosowales na PO?

By uchodzić za wykształconego :)

Data: 2011-02-12 04:26:54
Autor: Panslavista
KONKLUZJA

" obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ij4non$8oi$1inews.gazeta.pl...

Na podstawie obserwacji poczynionych na tej grupie, dochodze do wniosku, ze na
PO glosuja osoby UMYSLOWO OCIEZALE.

Co niewyklucza wystarczającego sprytu do robienia przekrętów.

Data: 2011-02-12 09:38:11
Autor: u2
KONKLUZJA
W dniu 2011-02-12 04:26, Panslavista pisze:
Co niewyklucza wystarczajÂącego sprytu do robienia przekrĂŞtĂłw.

Sądzisz, że te które wychodzą na jaw to wierzchołek góry lodowej ?

Data: 2011-02-12 02:24:18
Autor: Lorn
jeszcze jedno spostrzezenie, przerazajace.....
W dniu 2011-02-12 02:19,  obserwator pisze:

pierwsze z brzegu przyklady jak dyskutuje osobnik o nicku lorn:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2076879&pid=2076886&MID=%3Cij4c2o%249d3%243%40news.onet.pl%3E

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4381db91b05d8e82/69f5057a02b971b9?lnk=gst&q=lorn+obserwator#69f5057a02b971b9

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/d8e6a551fe77cde9/046686fe7a201818?lnk=gst&q=lorn+obserwator#046686fe7a201818

.nie chce mi sie juz wiecej szukac, w kazdym razie tak dyskusja wyglada z
osobnikiem o nicku lorn.

Poszukaj, bo to co wkleiłeś jest przykładem twojej sowieckiej dezinformacji, czyli funta kłaków warte ;-p Agencie Kolia dawaj ;-p

Data: 2011-02-12 02:28:24
Autor: Lorn
W dniu 2011-02-12 02:24, Lorn pisze:
[...]

ps. Jest u ciebie dopiero 8:27PM Poszukaj... :> Masz czas hehe...

Data: 2011-02-12 02:01:30
Autor: Lorn
W dniu 2011-02-12 01:59,  obserwator pisze:

[...]

"Grupy dyskusyjne w sieci dsa do dyskusji, a nie do urzadzania sobie nagonek na ludzi ktorzy nam sie nie podobaja lub ktorzy maja inne od nas poglady." - Obserwator.

Data: 2011-02-12 09:40:38
Autor: [heÂŽsk]
On Sat, 12 Feb 2011 02:01:30 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

> [...]

"Grupy dyskusyjne w sieci dsa do dyskusji, a nie do urzadzania sobie nagonek na ludzi ktorzy nam sie nie podobaja lub ktorzy maja inne od nas poglady." - Obserwator.

 to, ze atakuje cie ad personam swiadczy o tym, ze  strzeliles go celnie! chlopina nie ma argumentow!

Data: 2011-02-12 01:53:47
Autor: Lorn
W dniu 2011-02-12 01:41,  obserwator pisze:

[...]

Uważam, że każdy twój post jest kłamliwy, a na poparcie swojej tezy cytuję twoje wypociny:

"Grupy dyskusyjne w sieci dsa do dyskusji, a nie do urzadzania sobie nagonek na ludzi ktorzy nam sie nie podobaja lub ktorzy maja inne od nas poglady."

Gdybyś się chociaż do swoich wytycznych dostosował, wówczas kacapski prowokatorze dyskusja z tobą byłaby w miarę możliwa ;-p

Pistacjusz

Podobnie ja ty, był i jest pod innym nickiem sowieckim prowokatorem :>

Data: 2011-02-12 09:40:38
Autor: [heÂŽsk]
On Sat, 12 Feb 2011 01:53:47 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

> [...]

> Pistacjusz

Podobnie ja ty, był i jest pod innym nickiem sowieckim prowokatorem :>

 obsrywator to platny ruski prowokator.  nie potrafi odnosic sie do tresci ale atakuje osoby.  siedzi u mnie w kf.

LORN - studium przypadku. Przypomnienie kim jest Lorn dla osob