LORN - studium przypadku. Przypomnienie kim jest Lorn dla osob

Data: 2011-02-12 01:53:47
Autor: Lorn
LORN - studium przypadku. Przypomnienie kim jest Lorn dla osob
W dniu 2011-02-12 01:41,  obserwator pisze:

..probujacych z tym osobnikiem i jemu podobnymi dyskutowac na tej grupie.
Ocene osobnika o nicku Lorn, uwazam za bardzo trafna. Mialem okazje sie
osobiscie przekonac.

Uwazam, podobnie jak Pistaciusz, ze Lorn jest umyslowo ociezaly.

Uważam, że każdy twój post jest kłamliwy, a na poparcie swojej tezy cytuję twoje wypociny:

"Grupy dyskusyjne w sieci dsa do dyskusji, a nie do urzadzania sobie nagonek na ludzi ktorzy nam sie nie podobaja lub ktorzy maja inne od nas poglady."

Gdyby¶ się chociaż do swoich wytycznych dostosował, wówczas kacapski prowokatorze dyskusja z tob± byłaby w miarę możliwa ;-p

Pistacjusz

Podobnie ja ty, był i jest pod innym nickiem sowieckim prowokatorem :>

Data: 2011-02-12 09:40:38
Autor: [he®sk]
On Sat, 12 Feb 2011 01:53:47 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

> [...]

> Pistacjusz

Podobnie ja ty, był i jest pod innym nickiem sowieckim prowokatorem :>

 obsrywator to platny ruski prowokator.  nie potrafi odnosic sie do tresci ale atakuje osoby.  siedzi u mnie w kf.

LORN - studium przypadku. Przypomnienie kim jest Lorn dla osob