LOT: 175 mln zł zysku z przewozu pasażerów

Data: 2017-04-05 09:29:08
Autor: prezydent San Escobar
LOT: 175 mln zł zysku z przewozu pasażerów
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

- Polskie Linie Lotnicze LOT w tegorocznym budżecie zaplanowały 175 mln zł zysku z działalności podstawowej, czyli przewozu pasażerów - poinformował prezes spółki Rafał Milczarski.

A jak tam pisowskie lotnisko w Radomiu?

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-05 10:40:38
Autor: u2
LOT: 175 mln zł zysku z przewozu pasażer Ăłw
W dniu 2017-04-05 o 09:29, pajdak pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

nic nie słyszałem, aby zbankrutowało, więc ujadaj piesku makreli ujadaj:)))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-04-05 19:51:02
Autor: Ciemny Lud

u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Czy na peronie we Włoszczowej zatrzymują się jakies pociągi? ;-)))

CL

Data: 2017-04-05 21:01:10
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> A jak tam pisowskie lotnisko w Radomiu?

nic nie słyszałem, aby zbankrutowało, więc ujadaj piesku makreli ujadaj:)))))))))))

Nie bankrutuje, bo regularnie płacisz na jego utrzymanie :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-05 21:56:45
Autor: u2
W dniu 2017-04-05 o 21:01, pajdak pisze:
Nie bankrutuje, bo regularnie płacisz na jego utrzymanie

nie latam z Radomia, korzystam z "taniego" Modlina, ale gdyby było bliżej "tanie" lotnisko, n.p. w Białymstoku to na pewno bym jeździł bliżej:)

Data: 2017-04-06 12:16:57
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

nie latam z Radomia, korzystam z "taniego" Modlina, ale gdyby było bliżej "tanie" lotnisko, n.p. w Białymstoku to na pewno bym jeździł bliżej:)

Płacisz w podatkach, z których dotowane jest lotnisko radomskie, geniuszu :DDD
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-06 21:26:48
Autor: u2
LOT: 175 mln zł zysku z przewozu pasażer Ăłw
W dniu 2017-04-06 o 12:16, pajdak się sfajdał:
Płacisz w podatkach, z których dotowane jest lotnisko radomskie

bez przesady fajdak, moje podatki nie wystarczą nawet dla twojej starej na podpaski:)))))))))))